Vraag

ik wil gewoon mn meid terug

  • 8 June 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

nou in november of eerder ben ik verliefd geworden op haar , we praatte heel veel enzo en ze toonde alle tekens van intresse in me , we hebben super veel tijd met elkaar doorgebracht en ik heb dr op 23 december verteld dat ik verliefd op haar was en op 24 december werd ik afgewezen en sinds toen deed ze gwn super raar alsof ze niks met me te maken wou hebben . nu dus begon ze contact met me te zoeken (1x) en ze kijkt me weer veel aan enzo en geeft me weer tekens maar ikk wil dr niet weer zo ongemakkelijk maken ofz als ik ineens terug kom in dr dms van “hoi wnr weer s afspreken” want ja dats gwn raar als je sinds december nooit meer praat ookal zitten we in de zelfde klas wat het nog ongemakkelijker maakt. ik ben oprecht nog heel verliefd op haar en ik houd zoveel van dr dat ik haar gwn zoek in andere mensen if yk what i mean en nog zoveel meer . en ja hoe kan ik nou t beste dit doen want gwn appen lijkt me raar


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Waarom zou appen raar zijn dan? Ik denk dat je het veel te moeilijk maakt voor jezelf. Zij is blijkbaar weer geïnteresseerd en jij duidelijk ook dus ga er gewoon voor.

Reputatie 7
Badge +9

Appen, raar? Nee... Ik zou gewoon appen hoor. Wat zou daar raar aan moeten zijn? 

Reputatie 4
Badge +3

Appen, raar? Nee... Ik zou gewoon appen hoor. Wat zou daar raar aan moeten zijn? 

nouja ze doet altijd een beetje appart en eh ja ik vind dat gwn nogal omgemakkelijk om nadat je iemand zo extreem oncomfortabel hebt gemaakt een half jaar geleden dat je dan ineens weer helemaal contact gaat zoeken yk , vorige keer dat ik contact zoekte had ze alleen maar excuses om nie met me te praten

Reputatie 7
Badge +9

Appen, raar? Nee... Ik zou gewoon appen hoor. Wat zou daar raar aan moeten zijn? 

nouja ze doet altijd een beetje appart en eh ja ik vind dat gwn nogal omgemakkelijk om nadat je iemand zo extreem oncomfortabel hebt gemaakt een half jaar geleden dat je dan ineens weer helemaal contact gaat zoeken yk , vorige keer dat ik contact zoekte had ze alleen maar excuses om nie met me te praten

Als ze alleen excuses maakt zou ik haar laten, dan heeft het toch niet veel zin meer.

Reputatie 7
Badge +17

Appen, raar? Nee... Ik zou gewoon appen hoor. Wat zou daar raar aan moeten zijn? 

vorige keer dat ik contact zoekte had ze alleen maar excuses om nie met me te praten

Tja, als ze dat nog steeds doet kun je haar misschien beter uit je hoofd zetten.

Reputatie 4
Badge +3

Als ze alleen excuses maakt zou ik haar laten, dan heeft het toch niet veel zin meer.


vind ik nu zelf ook , nahja het is wel een half jaar geleden ze appte me zelf een keer nu en doet irl ook weer normaal dus aan de ene kant heb ik geen zin in mezelf teleurstellingen geven en aan de andere kant denk ik ook van nahja je ziet het vanzelf wel en het is nu vast wel prima

Reputatie 4
Badge +3

update :

ik heb dus geapped , we hebben nu alweer een paar keer gepraat enz en t klinkt wel goed opzich

Reageer