Ik wil geen dickpick maar wel contact

  • 20 August 2022
  • 8 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

heyy!

ik heb laatst een jongen ontmoet op insta we hebben beetje geflirt en ik heb hem mijn snap gegeven. hij is alleen wel 16 en ik bijna 14. ik heb verder nog nooit een relatie gehad dus vind ik beetje lastig. de gespreken op snap liepen al snel uit op geilheid en dat soort dingen. ik heb de hele tijd al een soort voorgevoel dat hij een foto van zijn geslachtsdeel ofzo gaat sturen wat ik niet wil of dat hij dat aan mij gaat vragen. ik ben al vast beraden dat ik dat niet wil gaan doen, maar ik ben bang dat er toch een kans is dat ik me misschien weer eens te makkelijk laat sturen en het wel gebeurd. verder is hij wel heel aardig en is het wel firterig en gezellig over de chat.

(ik weet trouwens niet hoe hij eruit ziet alleen zijn rug op een insta foto heb ik gezien, en ik wil niet eerst zijn lul zijn voor zijn gezicht)

hebben jullie misschien tips for mij?

 

groetjes xxx


8 reacties

misschien proberen gesprekken niet richting geilheid te leiden, dus als het die richting op gaat een ander onderwerp inbrengen. Daarnaast is het nooit handig om naakt foto's te sturen, omdat er heel gemakkelijk misbruik van word gebruikt. Maar denk dat als je hebt voorgenomen om geen naakt foto te sturen dat het wel goed komt.

Succes!!!

Reputatie 4
Badge +3

Hey dankjewel voor je reactie! Je helpt me hier wel echt mee!

ik heb besloten niet meer op zijn snaps te reageren en hem gwn te blocken, want hij wil (voor mijn gevoel) alleen maar over seks dingen hebben waar ik nog niet klaar voor ben. Hij vraagt wel elke morgen wdj dus daar begint het mee maar daarna gaat ie weer grote stappen verder nemen. Bovendien zie ik ook geen reden om nog contact met hem te houden, en hij is in mijn ogen te oud en te gulzig. Of vinden jullie dat ik nog een berichtje moet sturen dat ik geen contact meer wil, want dan wordt het er misschien  niet beter op.

 

bedankt voor je antwoord en groetjes!!

Reputatie 3
Badge +2

Hi

Nou als ik dit zo lees dan is het al heel duidelijk wat je wil dus blok hem lekker

groetjessss😁😁

Reputatie 4
Badge +3

Hii dankjewel voor je reactie!😊

hij heeft gisterochtend (dat is het inmiddels al) een filmje gestuurd waar niks op te zijn is maar wel geluid bij is en dat heeft hij 2x gestuurd. De eerste keer had ik het geluid uitstaan. De tweede keer hoorde ik het en ik hem m op inta en snap gelijk geblokt.

 

groetjes!

Ik vind dat je een slimme keus hebt gemaakt!

Reputatie 1
Badge

Hey dankjewel voor je reactie! Je helpt me hier wel echt mee!

ik heb besloten niet meer op zijn snaps te reageren en hem gwn te blocken, want hij wil (voor mijn gevoel) alleen maar over seks dingen hebben waar ik nog niet klaar voor ben. Hij vraagt wel elke morgen wdj dus daar begint het mee maar daarna gaat ie weer grote stappen verder nemen. Bovendien zie ik ook geen reden om nog contact met hem te houden, en hij is in mijn ogen te oud en te gulzig. Of vinden jullie dat ik nog een berichtje moet sturen dat ik geen contact meer wil, want dan wordt het er misschien  niet beter op.

 

bedankt voor je antwoord en groetjes!!

Das t beste watje kan doen ik weet hoe jongens zijn en alsje m niet kent moetje dat al helemaal niet doen ookal denkje hem te kunnen vertrouwen je moet er gewoon heel simpel inzijn en gewoon nee zeggen en echt niet sturen moetje echt nooit doen ik ben zelf een jongen en heb van meisjes dingen doorgestuurd gekregen waar ik nieteens om vroeg heb er verder niks meegedaan want als je screent benje echt zielig en ik hoef er ook niks mee tedoen, ik hoop dat ik je heb geholpen.

-bericht is aangepast door de kindertelefoon-

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


Blokkeeren en nooit meer aandenken

Reputatie 4
Badge +3

Dankjeeeee!!! 😙🙃

Reageer