Vraag

ik wil een vriendje, problematisch (Gay)

  • 9 August 2020
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyo, ik ben dus een jongen (16) en ik ben Gay, en ik wil heel graag een vriendje..... als ik dan kijk om me heen heeft iedereen al heel veel ervaring enzo en hebben mensen al weet ik veel in bed gedaan, terwijl ik nog nooit van me leven een liefdesrelatie heb gehad.. hierdoor heb ik nu dus bij bijna elke jongen die ik zie, (hot of niet) dat ik hem gwn wil (niet sexual manier meestal). is dit problematisch???


7 reacties

Toelichting voor mensen, waarom ik zo graag een vriendje wil; ik ben erg confused… ik heb nogal wat problemen, waarvan ik meerendeels ze zelf niet eens weet en wil dus iemand om die problemen bij te dumpen. psygoloog wil ik niet omdat ik 1. Dat persoon niet vertrouw 2. Mn problemen liever kwijt wil bij een persoon waar ik van houd en 3. Ik het liefst dat persoon gwn wil knuffelen terwijl ik in zn armen huil… en dit gaat helaas niet bij mn vrienden omdat sommige van de dingen waar ik het dus over wil hebben wel eens over hun gaan, familie; nee, ik kan gewoon niet met mn ouders en broertje praten, die begrijpen mij toch niet; dus de enige optie is een vriendje, maar hey, die heb ik niet… #4everalone

Hey,

 

Je moet niet echt kijken naar je omgeving,  dat is iets anders dan jij. En ik moet toegeven, als je een jongen wil , is het na mijn mening wel moeilijk om iemand te vinden die ook gay is.

Ik zal je zeggen, ik ben ook een jongen en heb ook nog nooit een liefdesrelatie gehad, voor mij zelf maakt het niet veel uit. Ik zou tegen jou kunnen zeggen, neem gewoon lekker de tijd! En ga gewoon lekker rustig op zoek, je moet niet kijken naar je omgeving,  iedereen is anders.

Of dit problematisch is? Dat licht echt aan jou, zo lang jij het onder controle kan houden  niet.   

Neem lekker de tijd!

 

Groetjes Gebruiker c 

oh , ik lees nu je ander bericht. 

 

Vervelend voor je!

Als jij geen behoefte hebt aan een psycholoog kun je natuurlijk met of ons hier over praten, licht ook aan wat, of misschien met de kindertelefoon,  ik weet het, het is niet ideaal,  maar ik denk dat het wel zou opluchten. 

Ik kan geen oplossing bedenken voor 2. Voor 3 jammer genoeg ook niet.  

Hoe graag ik er voor jou wil zijn op die momenten kan dat niet op die manier,  ik wil je graag wel , steunen en misschien troosten hier op het forum, en hierbij krijg je van mij een virtuele knuffel🤗. Misschien niet veel maar ja. Sorry.

Ik kan niet voor jou een vriendje regelen maar wat dacht je van.

Jong&oud? 

Daar kun je met veel mensen praten die ook in het zelfde schuitje zitten soms.

 

Groetjes Gebruiker c 

Thnx, heel erg bedankt, ik zal zeker kijken. :)

fijn om te horen!

Succes met je zoektocht!  Ik zal duimen voor je🍀

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Je zegt dat je je problemen niet kwijt wit bij een vriend/vriendin omdat het over die persoon kan gaan. Je hoeft niet alles aan die bepaalde persoon te zeggen. Alles wat niks te maken heeft met die persoon kun je toch gwn vertellen? 

Je kunt ook anoniem met KT bellen en chatten als je dat een optie lijkt. 

Aan een vriendje komen is weer wat anders. Daar kan ik je niet zo bij helpen. Sorry…

Groetjs

Reputatie 6
Badge +4

Hai allemaal,

Wat goed dat je meedenkt Gebruiker c. Echter ik denk dat je de site Jong&Out (www.jongenout.nl) bedoelde. Bij die andere site kom je op héél andere ‘hits’. Succes StarTrack_6!

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer