Skip to main content
Vraag

ik wil een vriendje maar niemand wilt me !

• May 14, 2025
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Forum|alt.badge.img

IK ben 14 bijna 15 en heb nog nooit  me eerste kus of seks gehad ik denk dat ik da nu wel eens wil en heb 1 ex maar was 12 en nog niet er klaar voor en dus knuffelen was het enige wat we deden . ik ben nu al 3 jaar single en ben het beu aan het worden ik mis zoooooooooooooo hard de liefde … 

groetjes:

FIEN 

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 14, 2025

IK ben 14 bijna 15 en heb nog nooit  me eerste kus of seks gehad ik denk dat ik da nu wel eens wil en heb 1 ex maar was 12 en nog niet er klaar voor en dus knuffelen was het enige wat we deden . ik ben nu al 3 jaar single en ben het beu aan het worden ik mis zoooooooooooooo hard de liefde … 

groetjes:

FIEN 

iemand ???

• May 14, 2025

Succes met zoeken 😅

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 14, 2025

14 is nog best jong. Ik denk dat de meeste mensen nog geen relatie hebben.  Ga je nu niet opdringen want dat stoot mensen net af.  De liefde komt heus wel.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy anoniem 1305 hierzo

ik heb het zelfde maar he fien weet er komt ooit iemand voor jou (denk zelf dat je dit ook kan veroorzaken bij jongens door je mooi te kleden en met jongens te kletsen en in een goed humeur blijven ik praat regelmatich met mijn crush ben ook vrienden met haar enige nadeel hiervan is dat je snel gefreindzoned word) en weet dit is helemaal niet raar

groetjes anoniem 1305

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 14, 2025

14 is nog best jong. Ik denk dat de meeste mensen nog geen relatie hebben.  Ga je nu niet opdringen want dat stoot mensen net af.  De liefde komt heus wel.

iedereen zegt lelijk wijf buiten een paar rare buitenlanders 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 14, 2025

heyyy anoniem 1305 hierzo

ik heb het zelfde maar he fien weet er komt ooit iemand voor jou (denk zelf dat je dit ook kan veroorzaken bij jongens door je mooi te kleden en met jongens te kletsen en in een goed humeur blijven ik praat regelmatich met mijn crush ben ook vrienden met haar enige nadeel hiervan is dat je snel gefreindzoned word) en weet dit is helemaal niet raar

groetjes anoniem 1305

dit gaat moeilijk op school mag je niets kort of sexy aan (Tekst aangepast door KT i.v.m. Forumregel 3)!

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Hoi! Als er één ding is in het leven dat ik weet is dat liefde niet opgedrongen moet worden ik wil ook wel een vriendje maar als iemand mij vraagt zeg ik niet zo snel ja, omdat je ook echt diegene leuk moet vinden. Ik snap je zo goed en ik wil ook wel een vriendje of vriendinnetje maar daar wacht ik wel mee tot ik echt denk van: die is the one. Groetjes!

-H

• Net nieuw
  • December 10, 2025

groetjes:

FIEN 

iemand ???

Ik ben singel