Skip to main content
Vraag

ik wil een vriendin

• August 20, 2025
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

Hoi ik wil een vriendin maar niem wil me. Ik ben 14, blond, 176, aardig, zorgzaam en woon in Brabant is er misschien iem die me kan helpen.

Tips zijn altijd welkom :)

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 20, 2025

Ik zou beginnen met een vriendschap, dan is de kans dat je een vriendin krijgt gelijk een stuk groter

xx liefs Wolf 🐺

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

Hai ja ik heb een tip voor je 

hij is niet helemaal logisch maar ik heb er bijna een vriendin door gekregen

ga naar in het weekend naar eindhoven  ( daar is school al weer begonnen dus zijn er meer meiden in het weekend) gw daar wandelen en kijk wie er op je pad komt

oké dit komt waarschijnlijk raar over, dat dacht ik ook toen ik deze kreeg

later als je dit hebt geprobeerd kan je de tip weer doorgeven

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Misschien kan je in een soort club of iets van een sport en ontmoet je misschien daar wel een leuk meisje? 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Je kan een vriendin willen maar kijk eerst maat eens of je echt verliefd op iemand wordt.

Coco
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 27, 2025

Ik begrijp het niet. Waarom wilde je een vriendin als je 14 was? Hoewel veel jongens op de middelbare school in China een vriendin willen vinden, zijn relaties in principe van korte duur. Op Chinese scholen zijn leraren strikt en mogen studenten geen vroege liefde hebben. Liefde zou dus in China moeten zijn tot de universiteit. Ik denk dat als je een beetje ouder wordt, meer mensen ontmoet, meer dingen begrijpt en een vriendin zoekt, misschien meer succes zult hebben. Veel succes, lieve vrienden, dit is maar een klein advies. Maar ik kan je in het geheim vertellen dat blonde jongens populair zijn op de Chinese middelbare school.🤓

Good luck!

Coco

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 28, 2025

Hallo,
Ja ik snap je echt helemaal! Ik heb zelf niet veel ervaring, maar ik heb veel vrienden van mij wel al geholpen. Het beste is dus inderdaad om gewoon naar iemand van school, werk, sport of hobby te gaan als je diegene leuk vind. Je moet het gewoon rustig opbouwen en gewoon eerst over wat dingen praten enzo. Als het goed is merk je dat je dan vanzelf meer met elkaar optrekt. Daarna vraag je of diegene een keer mee wil ergens naartoe (maakt niet heel veel uit, naar het zwembad, een keer gewoon afspreken, een film kijken of gewoon wandelen ofz is ook al leuk.) Veel succes en ik hoop dat ik je heb geholpen!😁

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Hé voordat je een relatie aangaat wat ik niet raar zou vinden want je lijkt me een aardig gast zou ik eerst de 8 regels van liefde lezen van Jay shetty die is daar ervaren in 😉