Skip to main content

Hallo, ik ben David, 13 jaar.

ik zoek een vriendin waarmee ik leuke, gezellige dingen kan doen

alleen ben ik bang dat mijn klas mij helemaal gaat pesten als ik iemand vk vraag, dit is in het verleden ook al eens gebeurd, iemand tips?

Ik heb een aantal tips:

  1. Deel geen persoonsgegevens, zoals je adres.
  2. Gebruik je volledige naam, of iets wat er op lijkt, niet als je gebruikersnaam.
  3. Heb een beetje geduld hiermee.

Met jouw leeftijd kan het zo zijn dat er niet veel mensen echt behoefte hebben aan een relatie.
Doe het dus een beetje rustig aan.
Je kunt zat leuke dingen met je huidige vrienden doen, dus veel mis je niet echt.


hoe bedoel je tip 2?

Ik heb een aantal tips:

  1. Deel geen persoonsgegevens, zoals je adres.
  2. Gebruik je volledige naam, of iets wat er op lijkt, niet als je gebruikersnaam.
  3. Heb een beetje geduld hiermee.

Met jouw leeftijd kan het zo zijn dat er niet veel mensen echt behoefte hebben aan een relatie.
Doe het dus een beetje rustig aan.
Je kunt zat leuke dingen met je huidige vrienden doen, dus veel mis je niet echt.

 


Tip twee is niet echt ingewikkeld:
Stel ik zou in het echt Mens Persoon heten en ik gebruik het hier op het forum als gebruikersnaam.
Iedereen zou dan mijn gebruikersnaam in kunnen vullen en met een beetje geluk en zoekwerk mijn ware identiteit kunnen vinden.
Zo te zien hebben onze lieve Moderatoren jouw naam al aangepast, maar voorheen leek het op een naam, die eventueel van een echt persoon zou kunnen zijn.
Je kunt lastig de veiligheid en anonimiteit van je gebruikers garanderen, als ze hun eigen naam daar neerzetten, of denk jij er anders over?


Reageer