Vraag

Ik wil een vriendin! (13j)

  • 1 July 2023
  • 10 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal.

Ik ben een jongen van 13j (bijna 14), en ik voel me echt alleen. Ik wil dus graag een vriendin, maar weet niet hoe ik een kan krijgen, begin ook wat meer interesse te krijgen in dit onderwerp

Hebben jullie misschien tips zodat ik aan het begin van volgend schooljaar een vriendin kan krijgen op school, t is nu al bijna vakantie. Misschien dat ik een goede indruk ofzo kan maken in mijn nieuwe klas. Hoe meer tips, hoe beter :)

Ik ben 1.67m en een rustig/aardig/slim  iemand,

Mn vrienden willen niet helpen, dus help me pls

Dit is mijn eerste topic trouwens, als iets niet goed is ofz, laat me weten :)


10 reacties

Wees ontspannen en lach gewoon naar ieder leuk meisje. Toon ook een beetjes interesse in iemand die je echt het leukst vindt en bouw dat steeds een beetje op succes!

Reputatie 7
Badge +7

Thanks @Juul328, ookal is het 2 weken verder ;)

Reputatie 6
Badge +1

Hai, kleine vraag.. woon jij in ?? - reactie verwijderd want in strijd met forumregel 4

 

Reputatie 6
Badge +3

Heyy

 

volgens mij ben je een hartstikke leuke gezellige jongen als je kijkt naar je reacties op topics enz 

 

ja lachen naar meisjes werkt wel, maar met de vakantie in zicht zou je ook iemand op vakantie kunnen vinden das meestal wel makkelijker lol

 

succez!!!! 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hello1 

Dit topic is inmiddels 9 maanden oud haha en nogsteeds niemand gevonden😂

Dus ja..

Liefs ItzJustin

Reputatie 6
Badge +1

Komt wel goed @ItzJustin.

Je komt er wel

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Hello1 

Dit topic is inmiddels 9 maanden oud haha en nogsteeds niemand gevonden😂

Dus ja..

Liefs ItzJustin

Ik moet echt gaan leren om tijden op topics te bekijken 😭😭

 

alsnog succes!!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een beetje het zelfde probleem en ik heb nog nooit een vriendin gehad dus ik heb geen tips voor je wat je wel moet doen maar ik weet wel wat je niet moet doen

  1. Niet iemand te vroeg vragen, dan wordt het bijna altijd nee
  2. ga niet op de ander wachten dan wacht je nog 3 jaar
  3. geen oogcontact proberen te maken, ik probeerde het een keer en toen zij ze ieuw waarom kijk je naar mijn borsten?

Ik weet het niet de beste tips maar ik heb er niet zo veel ervaring mee en dit is het enige wat ik wist ik hoop dat ik je kon helpen

Hallo Justin,

Als je een relatie wilt, dan is het deels geluk of een Een leuk slim meisje in je leven voorbijkomt.

Maar je kan je kansen vergroten.

bijvoorbeeld heb je minder kans bij een sportschool, en als je een Hermelien achting meisje wil bij een huiswerkgroep, bieb etz

ga gewoon naar de dingen die jij leuk vind

dit kunnen evenementen zijn of musea 

En vooral campings, dat is een van de beste plekken 

And remeber: Het kan overal gebeuren 

ik wens je succes 😀

Reputatie 7
Badge +7

Hey @YouKnow 

Dit topic is al maanden oud maar bedankt voor je advies. Als je meer context wilt kun je mijn laatste topic bekijken.

Ik raad sowieso aan om daar te reageren en niet meer hier want anders is het nogal verwarrend, voor iedereen die dit leest haha

Maar bedankt hoor

Liefs ItzJustin

Reageer