Vraag

ik wil een jongen verkering vragen

  • 30 July 2022
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar en heb een crush op een jongen. Eerst gingen ik en mijn vriendinnen altijd met zijn vriendengroep afspreken, maar toen wouden mijn vriendinnen met andere jongens afspreken en dat doen we nu niet meer. Ik wil weer graag met die jongen afspreken maar mijn vriendinnen willen dat niet. Ik wil die jongen ook heel graag vragen maar ik weet niet of hij ook op mij is. Wat moet ik doen?


3 reacties

Ik zou gwn met hem afspreken zodat je hem beter leert kennen en misschien vind je wel een moment om te vertellen hoe je je voelt. Daarnaast zou ik me geen zorgen maken of hij jou ook leuk vind omdat je dat toch niet zeker weet tot je het vraagt en de vriendschap zul je daardoor vast niet verliezen.

Succes

Badge

Mijn vriendinnen willen niet met hem afspreken en ik durf ook niet alleen

Ik zou gwn met hem afspreken zodat je hem beter leert kennen en misschien vind je wel een moment om te vertellen hoe je je voelt. Daarnaast zou ik me geen zorgen maken of hij jou ook leuk vind omdat je dat toch niet zeker weet tot je het vraagt en de vriendschap zul je daardoor vast niet verliezen.

Succes

 

Reputatie 1
Badge

Vraag dan een andere vriendin die wel wil anders moet je het denk ik wel gewoon alleen doen.

Also succes 

Reageer