Skip to main content

hey hey

ik vind al een poosje een jongen leuk en wil hem dat graag laten merken of vertellen heeft iemand ideeën hoe k dat kan doen.

alvast thxxx

k ben een jongen. Stel dat iemand verliefd op mij was, dan zou ik het denk ik het beste vinden als diegene dan gewoon een keer met mij afspreekt en het dan eerlijk vertelt. Hoe het dan loopt verschilt natuurlijk bij iedereen, maar stel dat ik dat meisje ook leukt vind, dan zou ik ook gewoon eerlijk terug antwoorden.

k ben een jongen. Stel dat iemand verliefd op mij was, dan zou ik het denk ik het beste vinden als diegene dan gewoon een keer met mij afspreekt en het dan eerlijk vertelt. Hoe het dan loopt verschilt natuurlijk bij iedereen, maar stel dat ik dat meisje ook leukt vind, dan zou ik ook gewoon eerlijk terug antwoorden.

Thx voor je reactie kan k miss wel wat mee

Schrijf het in een briefje en stop de brief in zijn Kluisje /Jaszak/La 

Of kan je vrienden iets voor je doen ??? (Zoals : jullie plagen dat jullie op een heel goede koppel lijkt. Als ze je crush tegenkomt )

Vergeet nooit : 

Je vrienden mag NOOIT voor je verkering vragen . Het hoort meer privacy 

Schrijf het in een briefje en stop de brief in zijn Kluisje /Jaszak/La 

Of kan je vrienden iets voor je doen ??? (Zoals : jullie plagen dat jullie op een heel goede koppel lijkt. Als ze je crush tegenkomt )

Vergeet nooit : 

Je vrienden mag NOOIT voor je verkering vragen . Het hoort meer privacy 

Helemaal mee eens wil t ook gwn zelf vragen maar ehm ja hij zit wel 2 klassen hoger waardoor k hem minder zie want pauzes zijn gesplitst namelijk. Zie hen wel op muziek maar thxx

Reageer