Skip to main content

Hoii 

 

ik heb nu al een maand met een meisje alleen ik weet t niet meer 

 

ik wil t uit maken maar ook weer niet 

 

mijn gevoel zegt van wel 

 

maar ik weet niet hoe ik dit moet brengen help aub 

Als je het wilt uitmaken moet je dit simpelweg gewoon doen, niet alleen voor jezelf maar ook voor de ander omdat je anders die persoon aan het lijntje houdt terwijl je zelf beter weet. Het aardigst zou zijn om gewoon face-to-face op een rustige manier te brengen dat dit hem niet gaat worden. 

Verder zou ik zeggen, als je een maand met iemand hebt en je wilt het nu al uitmaken dat je in de toekomst alleen een relatie neemt met iemand die je echt leuk vindt. Want dit lijkt altijd of het vanaf het begin al zou gaan mislukken. 


Je kan het beste gewoon met haar in gesprek gaan en dan uitleggen waarom je het uitmaakt. Misschien kan je ook nog iets zeggen van; je bent een hele leuke en aardige meid, maar ik ben niet meer verliefd op je. Dan voelt ze zich misschien minder gekwetst. Verder is het sowieso ook slim om niet dezelfde dag nog met iemand anders te nemen want dan voelt ze zich ingeruild.
Verkering uitmaken is nooit makkelijk maar het is wel handig om het maar zo snel mogelijk te doen, het wordt toch niet makkelijker als je het uitstelt en dan ben je er maar vanaf. 
Succes, J8j8


Reageer