Skip to main content

Hoi ik ben een meisje en ik zit in de tweede er zit een jongen in mijn klas maar ik weet niet zeker of ik hem leuk vind. Ik vond hem leuk aan het begin van het jaar hij was verhuisd en toen kwam hij bij ons in de klas. Maar toen gingen mijn vriendinnen allemaal proberen ons te koppelen enzo en dat vond ik echt vervelend dus toen dacht ik k kan hem maar beter uit mijn hoofd zetten. Alleen als een meisje tegen hem praat wordt ik jaloers en ik denk nog best vaak aan hem.  En ik kijk ook vaak naar hem.  ik weet wel hoe het voelt op verliefd te zijn alleen ik vind het gewoon lastig dus kan iemand mij helpen?? Xx girl13

waarschijnlijk ben je wel verliefd en kijk eens bij de reactie die ik heb geplaatst onder een topic van een ander meisje daar staat een rijtje signalen die voor kunnen komen als je verliefd bent. Herken jij er veel? dan ben je waarschijnlijk verliefd ja. 

xxx


Waarschijnlijk ben je wel verliefd. Je zegt dat je verliefd op hem was en hebt geprobeerd hem uit je hoofd te zetten. Mijn ervaring is dat dit niet altijd even goed werkt, zeker niet als je nog hoop hebt dat hij jou ook leuk vind.

J8j8


Zolang je nog met iemand bezig bent vind je die persoon leuk. Je wilt hem miss niet leuk vinden, daarom dat je hebt geprobeerd het uit je hoofd te zetten, maar zo werkt het helaas niet.

Mijn advies is gewoon met hem te praten, te vertellen hoe je je voelt. Misschien is het wel eensgelijks


Reageer