Skip to main content
Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

• June 19, 2025
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zit nu in de 2de klas op de middelbare en sinds begin de eerste vindt ik een meisje uit mijn klas erg leuk alleen ik durfde het nooit te vertellen tegen haar en we hebben nu nog maar 3-4 weken school en dan gaan we waarschijnlijk allebei naar een andere klas en dan heb ik een gevoel dat het dan gewoon een gemiste kans is en ik zit nu echt meet heel veel stress en ik weet niet wat ik moet doen

3 reacties

vizy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 19, 2025

je zou haar alsnog kunnen confessen, ik zit ook ik de tweede, maar als ze naar een andere klas gaat, kan je haar nog in de pauses zien, en jullie zouden nog kunnen afspreken? misschien krijgen jullie ook nog enkele vakken samen (idk hoe het op jouw school zit tho, ik zit op een praktijkschool)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 20, 2025

De enige kans om haar te laten weten dat je haar leuk vindt is het haar te vertellen. Misschien vindt zij jou ook leuk en dan worden jullie een stelletje.Β  Het enige risico is dat ze je afwijst en dat is misschien wel wat pijnlijk maar je hebt het dan wel geprobeerd.Β  Zeg je haar niets, weet je zeker dat het nooit wat wordt tussen jullie en zul je heel lang spijt hebben - en dat doet ook heel veel pijn.

PrivatTeen
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 21, 2025

ik ben het met ​@DianaΒ en ​@vizyΒ eens, gewoon zeggen.Β 

en als je afgewezen word, moet je gewoon veel ijs eten;)