Skip to main content
Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

• January 31, 2025
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Oke, dus- ik zit nu officieel bij een andere fysio therapeut, maar die is afwezig voor een langere tijd. Ik zit nu weer bij ‘Henk’ (niet zijn echte naam want privacy).  de appjes zijn ook weer begonnen. De manier waarop hij me aanraakt is ook steeds meer intiemer. En nog zeg ik geen nee. Ergens wil ik het ook. Ergens wil ik hem. 

maar dan, deze meneer is 31, en ik ben 17. Ik heb fysio van hem. ik voel me vies als ik me realiseer dat ik daadwerkelijk geniet van zijn aandacht en van de manier waarop hij me aanraakt. En toch wil ik het. ik ben bang. Ik wil geen seks met hem. Maar toch wil ik dat hij niet stopt. Is het omdat ik geniet van de aandacht? Dat ik geniet van het feit dat hij me aantrekkelijk vind? Ik weet het niet. 

ik weet niet wat ik wil. Wil ik wel dat het doorgaat? Het is niet oké dat hij zo met mij omgaat. Dat snap ik. Ik weet dat het moet ophouden. Maar wil ik dat wel? 

1 reactie

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • January 31, 2025

Hoi ​@charlieee ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je een intieme relatie met een volwassene hebt. We snappen dat dit spannend en/of opwindend is. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie als zoiets gebeurt. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes,

Anna (De Kindertelefoon)