Vraag

ik weet niet wat ik moet doen

  • 6 September 2021
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal!, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik weet echt even niet meer wat ik moet doen. Ik praat sinds een paar weken met een jongen en 4 jaar geleden had ik een relatie met hem en ik heb vandaag voor het eerst weer met hem afgesproken, ik vind hem oprecht leuk en ik had dit totaal niet verwacht maar hij zegt tegen mij dat hij op dit moment geen vriendin wilt omdat hij met zijn opleiding zit waar hij dit jaar mee begint. Maar zoals ik al zei vind ik hem dus wel echt leuk. Hij knuffelt me stevig we zoennen hij gaf me een kus toen ik wegging en we hadden het oprecht gezellig, hij lacht naar mij op een manier dat ik denk, volgensmij voel je ook wel iets voor mij. Ik wil niet wanhopig overkomen tegenover hem en ik weer gewoon echt maar dan ook echt niet wat ik moet doen, ik wil niet weer een gebroken hart krijgen door een jongen, heb z’n moeder wel ontmoet btw    Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen en me tips kunnen geven.     Alvast bedanke


1 reactie

Badge

oeii, lastig. Ik zou het nog even aankijken maar kijkt wel uit met hoeveel je met hem deelt en hoeveel je je aan hem hecht. want dadelijk breekt hij je hart weer en dat is hij niet waard kan ik je zeggen als ik het zo lees (terwijl ik daar natuurlijk eigenlijk helemaal niks over te zeggen heb). in ieder geval, als jullie gewoon weer een beetje goed contact ehbben zou ik het hem gewoon vragen hoe hij het ziet. ook al zegt hij van niet, ik denk dat je hem wel goed genoeg kent om het misschien te weten dat het wel/niet zo is. ik hoop dat je hier wat mee kan

Reageer