Hai,
Dit is nogal een ingewikkeld verhaal maar ik zal het proberen zo kort mogelijk samen te vatten, als er vragen zijn, stel ze graag.
Mijn vriendin heeft me meerdere keren verkracht(?) en aangerand. Sinds ze dat doet wil ik al helemaal geen seks meer met haar, dus gebeurd het steeds vaker. Ze zegt dat ze zichzelf niet in bedwang kan houden. Vaak als het gebeurd bevries ik en durf ik niks te zeggen, ze vraagt meestal dan wel of het oké is, maar ik zeg dan dus niks en ze gaat er dan van uit dat het goed is. Ik heb ook weleens gezegd dat ik eigenlijk nooit 'ja' zeg.
Een paar weken geleden ben ik er ook achter gekomen dat ze op een site zit waarmee ze met meerderjarige mannen praat. Ze zei dat ze hoopte dat ik eerder achter zou komen en dat het niet echt een geheim was. Alleen zei ze dat volgens haar ze er al een paar maanden niet meer op had gezeten, terwijl er stond dat ze op dat moment nog geen week daarvoor er nog op had gekeken en ook seksueel getinte berichten naar die mannen stuurde.
Het voelt net alsof mijn brein mijn emoties hierover gewoon weg probeert te stoppen, aangezien ik er mentaal eigenlijk niet veel last van heb, terwijl ik tegelijkertijd er wel heel veel aan denk.
Ojaa, ze zegt dat ze niet zonder mij kan leven en dat als ik verliefd zou worden op een ander of het uit zou maken, ze zelfmoord gaat plegen.
Wat moet ik doen?
Bedankt voor het lezen, hopelijk kunnen jullie mij helpen :)