Vraag

ik weet niet wat ik met mijn crush aan moet

  • 9 February 2023
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

er is dus een jongen in de klas die ik al sinds dit schooljaar super leuk vindt, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Hij is ook heel erg populair en kent super veel mensen, ik ben niet populair ofzo, heb wel gwn genoeg vrienden en ga wel met wat mensen om. Heeft iemand tips of adviezen?

Dit is ff het verhaal:

Tijdens de eerste toetsweek (begin van het jaar) begon het. Iedereen ging na de toetsweek het lokaal uit om hun spullen te pakken en ik dus ook. Ik pakte mijn spullen en draaide me om, ineens staat hij daar (ik noem hem F in deze topic).  Ik draai me dus om en ineens staat F heel dichtbij en te glimlachen naar mij dus ik lach terug. Vanaf toen is de verliefdheid begonnen.  Verder kletsen we wel af en toe. We zijn elkaar ook een keer op een feest tegengekomen maar verder niet gepraat ofzo, hij was ook met vrienden toen.  Vandaag zei hij hoi en vroeg hij hoe het ging!!! Maar het was een klein beetje awkward en ik wist dat ik hetzelfde moest vragen maar dee het niet. 

 

Heeft iemand advies want ik durf echt geen stappen verder te nemen en hij gaat ook met veel andere meisjes om.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

hi, ik heb wat tips voor je, je kan gwn op de linkjes klikken. 

NR 1. weten of een jongen je leuk vind

NR 2. een jongen versieren

NR. 3.

NR. 4

 

ik kon er geen vinden over een populaire jongen versieren…….. maar ik hoop dat je er wat aan hebt! Good luck. 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 4
Badge +3

Dankjewel! Ik heb hem vandaag toegevoegd op snap en hij heeft geaccepteerd! Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen, ik wil ook niet té grote stappen maken. Zal ik heb iets sturen of appen?

Reputatie 7
Badge +15

Dankjewel! Ik heb hem vandaag toegevoegd op snap en hij heeft geaccepteerd! Ik weet alleen niet wat ik nu moet doen, ik wil ook niet té grote stappen maken. Zal ik heb iets sturen of appen?

zou ik wel doen, begin anders gwn met ; “hi” kijken of & zo ja, hoe hij reageert….. 

 

Mij_Niet_Gezien

Reputatie 4
Badge +3

hoezo @EWALDWOLFIECOOL ?

Reputatie 7
Badge +15

hoezo @EWALDWOLFIECOOL ?

Hij ;(of zij idk)  stuurt meerde rare  reacties… tja die mensen zijn er ook… laat het….! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +17

@Ms_928 Dat soort reacties komen wel vaker voor. Is iemand die zich verveeld waarschijnlijk. Beste is rapporteren en niet op reageren.

Reageer