Skip to main content

ik weet niet wat er mis is

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 41 Bekeken

Wie-zal-hat-weeten
Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben 12 jaar en ben nog nooit verliefd geweest Denk ik 

ik zie altijd op films en vrienden die verliefd worden op anderen maar ik heb dat nog nooit gevoeld denk ik ik weet het niet zeker omdat ik som wel denk dat ik iets voel maar meestal blijkt het niet 

het klinkt zo leuk en goed om verliefd te zijn maar het lijkt wel of ik dit nooit ga er ervaren  ik weet dat het normaal en alles is maar ik denk dat er echt iets is 

ik wil het gewoon weten of ik dit ooit zal voelen ik weet dat er mensen zij die dat gewoon nooit voelen maar ik wil dat niet accepteren ik wil gewoon verliefd zijn en ik ben denk ik nog niet klaar om het te accepteren 

kan iemand zijn ervaring delen of advies geven dat zou ik echt waarderen 

Aangepast i.v.m. de leesbaarheid

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 16, 2025

Hey, verliefd zijn is super leuk en fijn. Maar joh, het komt echt wel, je bent 12, dat gaat vanzelf goed komen! Je hoeft je daar niet druk over te maken hoor ! Liefs, Tover xxx

Anna-Fee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Heyy, ja tuurlijk is verliefd zijn leuk! maar het is ook echt niet te vergelijken met films en je bent nog lekker jong. Echt geen zorgen over maken! Het komt ooit wel!

Wie-zal-hat-weeten
Forum|alt.badge.img

Dankje voor de support 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 18, 2025

Hoi, ik ben het met de anderen eens, en weet je wat het mooiste is? Het komt vaak totaal onverwacht, en dat is spannend en leuk. Ik heb nu een vriendin en ik dacht, voordat ik verkering met haar kreeg, dat ik kansloos was bij haar en zie, toch gebeurde het! En ik had echt verwacht dat ik geen enkele kans had. En je bent nog 12 dus zeker weten dat je op een dag de kriebels gaat voelen en dat je dat leuke fijne gevoel ook hebt! Komt echt goed. 

Groetjes liefs Tartan X