Vraag

Ik weet niet of zij mij wel ziet zitten

  • 1 January 2021
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik ben een jongen van 15 en ben echt zwaar verliefd op een collega van werk. Alleen weet ik echt niet of zij mij ook leuk vind. Tijdens werk praten we heel veel en is het altijd super gezellig en laatst had ik het gevoel dat ze me aan het aankijken was toen we even pauze hadden en ik op mijn telefoon zat. Ik ben van plan om aan haar te gaan vragen of ze een keer buiten werk samen met me wil wandelen of iets anders leuks wil doen alleen ben ik heel bang om afgewezen te worden. Weet iemand wat ik het beste kan doen? en wat meisjes doen als ze interesse hebben in een jongen?

Alvast Bedanktt

T


4 reacties

Heyy

Je kunt niks mis doen met het te vragen, gewoon eens samen wat leuks doen. De kans is er natuurlijk dat het niet wederzijds is en dat je afgewezen wordt, maar af en toe moet je dat risico nemen. Hoe meiden hen gedragen als ze verliefd zijn, geen idee, ben dan ook een jongen.

Groetsj

ik heb een soortgelijke situatie als jij alleen is het bij mij geen collega van werk maar een snap maatje noem ik het denk  ik maar. ik ga het zelf niet doen maar ik zou het gewoon vragen als ik jou was. het vragen en afgewezen worden is denk ik minder pijnlijk als het nooit vragen. just go for it dude

misschien kan je zo zeggen van,

er is een super leuk eet tentje hier in de buurt heb je ar van gehoord? zullen we anders daar een keer samen naartoe gaan? 

zo een beetje soepel.

meisjes tonen volgensmij de zelfde symptomen als jongens al ze geinteresseerd zijn. 

ik zou het gewoon vragen als ik jou was, veel succes bro

 

mvg Ye Ah

 

Het was pijnlijk. Ik kwam er tegen tijdens het wandelen en ik was alleen en zij was met iemand. We hadden even een heel kort gesprekje in de loop. Toen ik klaar was met wandelen had k dr gesnapt of het gezellig was. Ze zei van wel. Ik vroeg daarna of wij ook n keer samen konden gaan wandelen. Toen zei ze dat ze het te druk heeft met school….

Reageer