Skip to main content

Hoii, ik ben een jongen van 16 en ik heb laatst een meid leren kennen van 17 die uit zuid holland komt, ikzelf kom uit brabant.

We kennen elkaar nu 1 week en 1 dag en we hebben al meerdere keren gebeld met elkaar. Ik vroeg eerder aan haar of ik haar een bijnaam mocht geven  en na een paar ideeën zei ze "ja of schatje ofzo" ik zelf vatte dit op als een sterk teken. 

We sturen elkaar af en toe hartjes ik ben 9/10x degene die het gesprek begint enzo en dan soms krijg ik droge antwoorden van: Ja, oke of nee etc. Niet dat ik dat erg vind ofzo. Ik krijg soms de gedachte of ze mij ook wel leuk vind of niet.

Ik heb aan haar meerdere keren gevraagd van vind je mij ook leuk enzo. Op een vraag vroeg ik op een schaal van 1 tot 10 hoe leuk vind je mij en zij zei een 8 en toen vroeg ik wat ze leuk vind aan mij en zij zei Alles. Ze zei ook meerdere keren ja als ik vroeg of dit een relatie kan worden

Toch krijg ik soms het gevoel dat dat niet te zien is dat ze mij leuk vind. Ik weet echt amper over meiden en dit zou mijn 2e relatie kunnen worden.

Ik wil echt dat dit doorgaat dus als mensen tips hebben ik zou het echt waarderen

Zoals im het nu lees zal ik haar gewoon een relatie met haar beginnen ze geeft namelijk meerdere tekens af ze geeft al toe dat ze je dan leuk vind .aar dan met een om weg en dat jij meestal het gesprek moet beginnen dat kan. Komen omdat zij het spannend vind om een gesprek aan te knopen dat  zou het kunnen zijn het kan ook zo zijn dat ze wilt dat jij meer moeten doet  dit klinkt heel raar dat snap ik maar zo zitten meiden nou eenmaal inelkaar ik snap daar ook niks van <;

Reageer