Vraag

ik weet niet of ik verlieft ben of niet

  • 4 August 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Ik ken een meid, laten we haar Emma noemen.

Ik ken haar online en ze is bevriend met iemand van school, maar dit is het probleem.

Ik weet niet of ik verlieft ben of dat mijn *sex gedachten* haar gewoon willen 

We praten best makkelijk over sex dingen en snappen elkaar best goed enzo 

Ik heb met haar de bdsm test gedaan (als grap zogezegd) en we zijn het tegenovergestelde van elkaar <1 voorbeeld> ik ben sumbissive en zei is dominant .

En ik voel mij alsof ik met haar wil gaan enzo, terwijl ik nooit echt sex wil hebben. Ik vind mijn lichaam lelijk omdat ik als vrouw ben geboren dus ik heb slechte gedachten als ik denk aan sex met iemand en dat het een soort van vies is(acexual) 

Maar als Emma tegen mij "dirty" praat dan voel ik mij een soort van verlieft. Snap je?? 

Bijv ik houd ervan //to be degraded//  ik vind het geweldig maar alleen van haar, het is *sexy* snap je?

Ik weet dus niet of ik nou echt verliefd ben of niet 

Ik dacht ook voor een lange tijd dat ik verlieft was met een ander, maar ik vond de aandacht gw fijn.

Ik snap mijzelf niet


2 reacties

Badge +1

Ok ik ben geen meisje maar ok. Dus je vind het leuk als dirty praat en dat je dan verliefd voelt en dat je dat sexy vind dat is al een teken dat je gevoelens hebt voor haar.                                                         Ik hoop dat dit helpt.                                                                                     Grt,ikweetgeennaam87                                                                                

Badge

Dankje 

Ik denk dat ik het voorlopig houd op onbekend / klein beetje verlieft 

Dankejeeeeee

Reageer