Vraag

ik weet niet of ik verliefd ben

  • 11 February 2021
  • 9 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

hallo, ik heb dus een meisje in mijn klas, en ik vind haar zegmaar leuker dan de andere meisjes. Maar ik weet niet of ik ook verliefd ben kan iemand me helpen???


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je kan ook gewoon iemand leuker vinden dan de rest, dat betekent dus niet dat je gelijk verliefd bent… voel je iets anders bij haar dan bij de rest?

Reputatie 3
Badge +4

Als je nog kind bent weten je hersenen ook nog niet welke geaardheid ze hebben na een tijt zal dat outomatis stoppen. 

 

Reputatie 3
Badge +2

Heeey, ik vind ook een paar jongens uit mijn klas leuk maar als je verliefd bent is dat wel een ander gevoel wil je de hele tijd bij haar zijn en denk je veel aan haar dan ben je miss toch een beetje verliefd

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

ja prcs dat

 

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Het zou kunnen dat je verliefd bent. Maar dat hoeft niet perse. Het kan inderdaad ook gewoon zijn die je diegene een leuk persoon vindt. Heb je vlinders in je buik? Denk je veel aan diegene? Wil je graag bij diegene zijn? Als dat zo is zou het kunnen zijn dat je verliefd bent. Maar het is niet erg om dat niet te weten. Als je het wel wilt ontdekken zou je misschien eens contact met haar kunnen opnemen. Bijvoorbeeld via whatsapp, snapchat of instagram. Je kan gewoon een gesprek beginnen en misschien vragen of jullie eens kunnen afspreken als je dat zou willen. Dan kan je er ook achter komen of je echt wat voor haar voelt of dat het meer vriendschappelijk is. 

succes

 

joeeeeee

Badge

heey jaivy,

ik ben 13 en zit in de eerste klas, er zijn nu wel duidelijke groepen tussen jongens en meisjes (je hebt dus een vriendinnengroep en een vriendengroep) het alleen nog zo awkward om contact te hebben met een meisje maar misschien heeft het even tijd nodig voordat jongens en meisjes wat meer met elkaar omgaan. bijv. als echt iedereen een beetje gevoelens krijg weetjewel

Badge

ik denk de afgelopen weken wel heel veel aan haar en ik wil graag bij haar zijn

 

Reputatie 4
Badge +3

het zou ook kunnen dat je haar wel gewoon leuk vindt maar niet echt verliefd dus dat je het leuk vindt om bij haar te zijn maar geen verkering zou willen ofzo, ja dat kan natuurlijk awkward zijn, bij mij in de klas zijn ook maar een paar meisjes met jongens bevriend. Misschien kan je gewoon wat contact met haar zoeken en dan gewoon kijken wat er gebeurt.

Reputatie 7
Badge +19

ik denk de afgelopen weken wel heel veel aan haar en ik wil graag bij haar zijn

 

Klinkt wel alsof je verliefd bent. Zoek eens contact met haar. Het kan awkward zijn maarja iemand moet de eerste stap zetten.

Reageer