Skip to main content

Een beetje een raar ding inderdaad haha, maar ik ken dus al een tijdje een jongen, ik ontmoette hem toen ik nog een relatie ha dmet mijn ex, toen vond ik hem nog niet leuk ofzo, we hadden ook niet zo veel contact, maar toen het uit ging met mijn ex kregen we steeds meer contact enzo, mijn ex heeft mij pijn gedaan en hij is er voor mij als ik over iets wil praten of iets dergelijks, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hem leuk vind of niet, het klinkt raar enzo, maar ja idk haha, weet iemand wat ik met dit gevoel moet doen?

Goedenavond/middag/ochtend/wanneer je dit ook leest ‘ThijsIsCool’

Na het lezen en bestuderen van jouw verhaal heb ik de conclusie getrokken dat je hem niet leuk vindt. Ik zou als ik jou was nog even gewoon niet in een relatie gaan. Dit heet een rebound, wanneer je met iemand een relatie aangaat terwijl je stiekem achter in je gedachten nog niet over je vorige vriendje heen bent. Dus als je met hem een relatie aan zou gaan zou je alleen maar jouw en zijn gevoelens kwetsen uiteindelijk waarschijnlijk.


Nou het ding is dat ik over mijn ex heen ben zeg maar, het was een heel gedoe het was maanden lang een pauze en uiteindelijk niet en dat zag ik al aankomen dus het boeide me minder zeg maar, die pijn was daarvoor al enzo en idk ik begin die jongen elke dag leuker te vinden ofzo, maar ik weet het nogsteeds niet zeker


Reageer