Skip to main content

Hallo allemaal, ik zit met een probleem: ik weet niet of een meisje uit mijn klas me leuk vindt.

 

Het zit dus zo, ik wil al best lang een vriendin (ik ben 15) en elke keer als ik dacht dat iemand mij leuk vond was dat toch niet zo, maar nu is er dus een meisje in mijn klas die een paar weken geleden met me begon te praten op school en naar me te kijken tijdens de lessen. Maar ze is in het algemeen nogal sociaal (ze praat veel met mensen) dus nu weet ik niet meer of ze nu gewoon vriendelijke vindt of dat ze meer wil. En ik vind haar wel leuk maar ik wil niet nog een keer een blunder maken en voor gek staan!!!

Graag advies!!!!!

Groet Erik 

Hey, Erik ik ben een meisje en ik ben ook erg sociaal vooral met jongens, het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je iemand bijv leuk vind ik ben er pas achtergekomen dat iemand mij leuk vind ik vind hem ook leuk ik keek naar hem vaak heel vaak als ik keek keek hij ook ik hangde vaak met hem en andere jongens andere jongens dachten dat ik hun ook leuk vond omdat ik met hun omging maar dat was voor hun helaas niet zo maar mijn tip: probeer op die signalen te letten zoals je al dacht zij kijkt vaak naar me dat hoeft geen signaal te zijn maar alles kan je kan ook vaker met haar praten probeer casual met haar om te gaan alsof jullie gewoon aan het praten zijn over algemene dingen soms kan je het ook hebben natuurlijk over relaties  wat je kan doen als jullie wat closer zijn ik hoop dat dit helpt 

 

Groeten, Sydney

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. Dus ook over anderen in je verhaal


Bedankt nieuwe schooljaar is net begonnen, en ik denk dat ik haar echt leuk vindt. Maar ik val vaak een beetje buiten de groep dus het is heel moeilijk om ervoor te zorgen dat zij mij ook leuk vindt.

 

Heeft iemand tips?


Jo erik ik ben ook niet echt de populairste en heb sinds een week een leuke vriendin en ik merkte dat zij mij ook leuk vond omdat ze veel oogcontact met me maakt en we fietste al samen naar school dus ik had al een vriendschap met haar en na 2 maanden heb ik haar verkering gevraagd.


Reageer