Skip to main content

Oke dus het zit zo: er zit best een knappe jongen in mijn klas.  Ik zit met hem samen in een groepje bij een bepaald vak. Dus ik ken hem wel maar ik ben geen vrienden met hem en ik weet niet super veel van hem ofzo. Maar ik kan altijd wel gewoon met hem lachen. Een andere jongen zei toen ( ik noem hem even Pieter): Ik voel wel iets opbloeien tussen jullie. En die knappe jongen ontkende het dus niet!! Die Pieter had hem ook als eens gekoppeld aan een ander meisje maar toen ontkende hij het gelijk. Ik weet nu dus niet of hij verliefd op mij is….. Wat denken jullie?

En stel dat hij op mij verliefd is en als hij het een keer aan mij vraagt. Wat moet ik dan zeggen? Ik weet ook niet zeker of ik verliefd op hem ben. Maar nu in de vakantie denk ik wel vaak over hem ik heb zelfs al een keer over hem gedroomd, toch weet ik het niet zeker. Hoe voelen jullie je als jullie verliefd zijn? En hebben jullie verder nog tips?

Ik zou het echt heel erg fijn en lief vinden als je me helpt <3

PS zal ik hem toevoegen op snapchat en wat moet ik dan zeggen?

Hij zou best eens verliefd kunnen zijn… weet je al of jij dat ook bent, ( het lijkt mij zo van wel, als ik je topic lees 😉 maar dat kan ik niet voor jou bepalen, liefs ❤️🧡💛

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 


Heel erg bedankt je hebt me erg geholpen <3


Lieve Lucy,

Ik was ook verliefd op een jongen uit mijn klas. Er waren superveel kleine dingetjes waardoor ik eigenlijk wel wist dat hij verliefd op mij geweest is. Ik durfde me niet te vragen omdat ik bang was dat hij me raar vond en aan al zijn vrienden zou vertellen. Nu heb ik spijt dat ik hem niet gevraagd heb en is het te laat. Dus, je moet niet te lang afwachten!

Denk er wel goed over na

❤️❤️❤️❤️❤️

 


Reageer