ik weet niet of de jongen mij leuk vind

  • 28 July 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb advies nodig oké ik zal het ff uitleggen: ik werk en met alle me collega’s staan wij op de camping ivm reizen.. maar ze blowen de hele tijd en er komt elke avond wel een drugsdealer langs dit vind ik niet zo fijn omdat ik zelf daar niet aan doe .. 

dus had een jongen van mijn werk voor de grap tegen me gezegd als je het echt niet trek kan je bij ons wel op de boot slapen en dan slapen zij gwn in het huis ( de boot ligt achter het huis zeg maar maar goed.

oké nu komt mijn verhaal en mijn vraag der bij 

wij zaten samen Mocro maffia aan het kijken en terwijl dat we dat deden deed ik steeds wat meer mijn knieën tegen zijn knieën aan en uiteindelijk had hij mijn been(en) vast.  Nou dit is niet zo heel spannend maar die avond daarna wel wij zaten eerst gwn een potje FIFA te spelen dat won hij en toen gingen wij een film kijken en ja toen gingen mijn benen tussen zijn benen en lagen we gwn heel dicht bij elkaar en legde hij ook z’n hand zo goed als op mijn kont en hij vroeg ook nog of het oké was enzo maar we lagen zo en terwijl dat hield hij me hand ook nog vast en ik had deze ochtend lagen we weer zo schattig en toen hield ook de hele tijd z’n hand vast toen z’n arm en toen ging m’n arm om zijn buik heen en lag ik op z’n borst 

ik heb dit even vertelt zodat je de situatie beter snapt maar hij noemt me ook maatje maar hij doet ook wel weer dat heel vaag dus ik weet niet wat hij wilt en of hij me leuk vind maar ik vind het ook moeilijk want stel we zouden zoenen ofzo dan kan het awkward omdat we gwn met elkaar werken hebben jullie advies raad of ideeën wat ik kan doen? 

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik kan het natuurlijk niet helemaal inschatten maar het klinkt mij alsof hij best wel gek op je is ;) misschien, daar lijkt het een beetje op, is hij er wel precies hetzelfde in als jij, weet hij het van binnen wel maar is hij er ook niet helemaal zeker over om het te laten merken. Klinkt wel zo maar misschien hebben anderen ook ideeën ?  Ik denk dat je het vanzelf van elkaar wel merkt. Dat je gevoel in je buik hebt en hij ook, dat zou het mooiste zijn. Jullie gaan al telkens ietsje verder met elkaar. Dat is een teken denk ik :)

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hi bedankt voor je reactie ! Ja misschien ook wel een vriendin zij ook vind je hem leuk of vind je het knuffelen gwn leuk en ik weet het niet zo goed want ik ben een hele andere manier vind ik hem leuk want ik kan gwn heel goed met hem en het is gwn veilig gevoel als ik bij hem ben en gezellig en we snappen me kaar gwn heel goed maar denk je dat ik moet communiceren van zo vind je mij leuk ? Want ja dat weet ik dus niet zo goed ? 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor je reactie , ja dat hoop ik :) maar een vriendin van mij zij van vind je hem echt leuk of vind je hem alleen maar leuk omdat je nu iemand hebt waar je dit mee kan doen en nu ben ik bang dat hij dat ook heeft.. maar ik dacht zo van ja misschien ergens maar ik mag hem gwn heel erg en als we dat doen dan voel ik me echt veilig en hij is de eerste jongen waar ik helemaal mezelf kan zijn en omdat ik dat nu kan voel ik me heel erg op me gemak maar ik denk ook ergens van als je verliefd ben dan heb je dat toch niet ben ik dan niet verliefd misschien heel dom maar ja 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi, maar dan kun je ook denken van: wat is er eig mis met dat gevoel ? :) als je daar allebei ook al van geniet kun je dat misschien best toe laten en dan, als het nog verder gaat, is dat helemaal leuk.  Je hoeft jezelf nog niks te verplichten toch ;) 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi, maar dan kun je ook denken van: wat is er eig mis met dat gevoel ? :) als je daar allebei ook al van geniet kun je dat misschien best toe laten en dan, als het nog verder gaat, is dat helemaal leuk.  Je hoeft jezelf nog niks te verplichten toch ;) 

Groetjes liefs Tartan X

Nee Prc! Maar stel er gebeurt wel wat we gaan zoenen ik ben dan bang dat dingen ongemakkelijk wordt omdat ik hij me collega is en hij is 19 en ik ben 16 en kent me broer enzo maar ze zijn geen vrienden. Maar hij is 3 jaar ouder maar we hebben dezelfde leeftijd stel en hij is best onvolwassen voor zijn leeftijd en ik heel volwassen voor mijn leeftijd dus daarom vullen we mekaar perfect aan

Ik zou het niet zo overdenken.  Het voelt goed,  en je merkt vanzelf waar het naartoe gaat.  Je hoeft ik niet meer elkaar te trouwen,  als het alleen een vakantieliefde is, is dat misschien ook al leuk.  Ik zou zeggen geniet ervan. 

Reageer