Skip to main content

Hoi, 

Een paar maanden geleden ben ik vrijwilligerswerk gaan doen in een vogelopvangcentrum ( voc) en daar was een jongen die heel lief was tegen mij en hij hielp me altijd met het werk dat ik moest doen enzo... Maar nu ben ik al een tijdje niet meer naar het voc geweest en die jongen begon daarom gisteren naar mij te sturen of ik naar het voc zou komen en ik zei nee en  daarop zei hij dat het niet leuk is daar zonder mij. Daarna stuurde hij dat hij me iets moest vertellen en hij zei dat hij verliefd was op iemand van het voc en dan zei hij dat hij verliefd was op mij en dat hij dat normaal gezien op het voc zou zeggen maar hij durfde niet...  Hij begon toen vanalles te sturen van ik houd van jou, je bent alles voor mij, ik zou je nooit pijn doen, etc. En ik vond dat super lief enzo maar ik voel me nu gedwongen om van hem te houden... Ik denk niet dat ik verliefd ben op hem maar ik wil hem ook niet teleurstellen door dat te zeggen... Daarom had ik gestuurd dat ik hem eerst liever wat beter wil leren kennen en dat ik tijd nodig heb. Maar nu voel ik me zo vreemd... Ik weet echt niet wat ik moet doen... Byee

Ik denk dat je juist heb gehandeld; een beetje een middenweg genomen. Je kan ook besluiten eerst vrienden te worden en vervolgens te kijken of het meer wordt/kan worden of niet. Succes!


Reageer