Ik weet niet meer wat ik moet

  • 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, Ik ben een meisje van 17 :)

 

Ik heb dus een relatie van 16 maanden 2/3 maanden terug is hij niet gekomen op mijn feestje wat mijn moeder graag wilde en had zijn familie ook uitgenodigd en mijn moeder wou beweren dat hij haar had bedreigd etc, maar hij zei dat hij het niet had gedaan, dus geloofde hem, heb hem toen 3 weken niet gezien omdat mijn ouders wouden dat ik het uitmaakte omdat hij niet goed voor me was omdat hij gestopt is met school en nu werk heeft en heeft nu een bedrijf met zn vader, mij ouders vinden dat dus niet oke en vinden dus dat hij niet goed genoeg is omdat hij ook altijd zijn geld uitgeeft aan dingen en nu zijn mijn ouders bang dat hij niet goed voor me kan zijn, daarna mocht ik hem weer zien, en sinds nu 2 weken geleden probeerde mijn ouders het weer om hem min te maken en had gesprekken laten lezen met hem en een ander meisje wat ze kregen doorgestuurd en ik weet niet meer wat ik moet geloven, mijn vriend zegt dat hij me nog graag wild en dat het niet waar is hij heeft zelfs alles voor me verwijderd en heeft gezegd dat hij het graag weer wou goedmaken met mijn ouders, mijn ouders willen dus nu alweer dat ik hem niet weer mag zien en door moet met mijn leven zeggen ze, ik weet niet meer wat ik moet geloven willen ze nu gewoon mijn relatie verbieden of is het echt wat hij doet? Ik wil hem nog heel graag en hij mij ook we zijn gelukkig maar mijn ouders willen nu dat ik daar niet weer kom


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @normaalmeisjex 

Natuurlijk is het moeilijk inschatten als je alleen een post leest, maar ik denk dat je ouders het wel weten. Ik ken je ouders totaal niet dus misschien doen ze vaker moeilijk, maar als dat niet het geval is zou ik naar hun luisteren. Het lijkt erop dat je vriend heeft gelogen en bedrogen. Je ouders willen (waarschijnlijk) ook gewoon dat je een leuke relatie hebt. Dus ze gaan echt niet liegen om niks.

Veel succes

Groetjes NV

Reageer