Vraag

Ik weet niet meer wat ik met hem aan moet

  • 4 June 2018
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ik heb een vriend bijna een half jaar de zijn allebei 14 voor dat ik en mijn vriend verkering hebben genomen hadden wij hele goede gespreken we vertelde alles aan elkaar maar nu kan hij alleen maar praten over sex en ik heb al een aantal keer geprobeerd te zeggen dat ik onze oude gesprekken mis maar hij luistert niet hij zou zelf ook al sex willen maar ik niet we hebben ook nog nooit afgesproken en dat vindt ik ook heel jammer in de vakanties zie ik hem nooit en we hebben ook bijna vakantie ik weet niet meer wat ik moet doen kan iemand mij helpen

1 reactie

Hmmm..... Dit is een lastige situatie.... Je zou hem nog een keer kunnen vertellen dat jij het niet over seks enzo wilt hebben omdat jij daar nog niet klaar voor bent. Dit zou hij moeten begrijpen. Anders zou ik het uitmaken en zeggen dat het gwn niet gaat werken tussen jullie, omdat dat ook gwn zo is.

Het uitmaken kan moeilijk zijn. Ik zou dit gewoon face-to-face vertellen wanneer jullie elkaar weer zien (heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan en ik moet dat nog ff posten op mijn topic)

Als de afstand te groot is of het duurt te lang voordat jullie elkaar weer zien kan je het uitmaken via whatsapp.

Veel succes!

Reageer