Skip to main content
Vraag

ik weet niet hoe ik met de gevoelens voor een vriendin om moet gaan

• September 28, 2025
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ong n jaar geleden begon ik te praten met n meisje en ze vond mij leuk. ik wist dat ze me leuk vond omdat ze het me had verteld maar ik wist t allemaal nog niet zo goed. ze deed lett alles voor me en altijd als ze me iets voorschiette stuurde ze nooit een tikkie terug of wtv. en ze liet me maar praten over mn eigen problemen terwijl ik soms helemaal niet heel goed naar haar kon luisteren. een paar maanden geleden praatten we minder en wilde ik ook geen contact omdat ze soms heel anders kon zijn dan mij en ik weet niet waarom maar ik wilde dat niet accepteren. en ik wist dat we best goeie vriendinnen waren en ik dacht dat ik het niet zou halen tot een paar maanden daarna want ik was echt heel ongelukkig en ik had al best lang last van suicidale gedachtes.  en ik vond haar ook leuk maar ik wilde niet aan mezelf toegeven dat k dan bi of gay ben of wtv ik weet t nog steeds niet zo goed maar ik vond haar leuk. en ik vind haar nog steeds leuk maar nu vind iemand anders haar leuk en vgm is ze over me heen. en het breekt me en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. sorry als dit allemaal n beetje vaag is

2 reacties

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

dus als ik het goed begrijp ben jij verliefd op haar en zij op jou aleen je sluit je zelf een beetje af omdat je niet hetzelfde bent als haar 

maar niemand is hetzelfde en ze bedoelt het goed met het voorschieten miss vind ze t fijn als jij dat ook doet bij haar zodat julie quite staan

maar ik adviseer gewoon naar her toe te gaan en weer vrienden met elkaar te worden of mischien verkering met elkaar krijgen als je bedoelde dat julie elkaar leuk vinden en t is oke om deel van lgbtq te zijn zo ben ik dat zelf ook ookal weten nog niemand dat en hé als iemand vraagt wat julie samen doen en julie gepest worden zeg dan je bent jaloers hé en als die gene single is die julie pest kun je zeggen je bent jaloers dat ik eerder dan jou een vriendinnetje hebt hé

het leven is te kort maak er dus een feestje van 

"anoniem 1305”

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ik snap dat dit echt super moeilijk is voor jou 😔. Het is niet raar dat je iemand leuk vond en dat je nu verdrietig bent omdat ze misschien met iemand anders bezig is. Heel veel mensen van onze leeftijd weten nog niet precies of ze jongens of meisjes leuk vinden, dat is normaal hoor 😊.

Je hoeft nu nog niks te kiezen of een naam te geven aan wat je voelt. Het mag gewoon zoals het is. Probeer erover te praten met iemand die je vertrouwt, dat kan echt helpen, want je bent niet alleen 💕. En gun jezelf tijd, ook al voelt het nu heel stom. Het wordt echt beter, ook al lijkt dat nu niet zo.

xx liefs Wolf 🐺