Ik weet het niet zo goed...

  • 7 May 2018
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai hai allemaal,

Ik heb een paar dagen geleden een jongen ontmoet. Daarmee heb ik het naar mijn zin gehad hij zag er super leuk uit en was heel aardig tegen mij. (Ik ben bi). Maar zijn leeftijd ligt tussen de 20 en 26 en ik ben 16. Op het moment dat ik hem zag werd ik lastig gevallen door iemand en ging ik naast hem zitten zodat degene die mij lastig aan het vallen was weg ging het was iemand die ik niet ken. Ik heb die jongen uitgelegd dat ik door iemand werd lastig gevallen en hij heeft mij geholpen, uiteindelijk hebben we een drankje gedaan samen en liep het uit tot pijpen (wel veilig natuurlijk). Ik heb zijn precieze leeftijd niet gekregen zijn naam ook niet. Maar ik voel wel echt dat ik hem super leuk vindt. Verder hebben we een afspreek plek waar ik nog niet heen ben gegaan omdat ik nerveus ben. Leeftijd verschil is groot, ik zou graag willen dat we samen vrienden of wat meer worden maar ben bang dat als ik het vraag ofzo dat ik hem nooit meer zie maar ik vind hem wel echt leuk.. Iemand tips ik hoor het graag

Thnx voor het lezen groetjesss

5 reacties

Hey
Ij zou het wel bij vriendschap houden ook al vind je hem leuk. Ik denk eigenlijk dar het leeftijdsverschil echt te groot is. Hij is met hele andere dingen bezig in zijn leven dan jij en ik denk dat jullie levens uiteindelijk niet bij elkaar passen. Als vriendschap is het vast leuk naar ik zou geen relatie beginnen.
Jonah.
Bedankt voor je reactie, denk dat je gelijk hebt maar ik zou ook super blij zijn als we gewoon vrienden werden maar weet niet zo goed hoe ik dat moet vragen ?
Dat hoef je denk ik niet te vragen. Verkering vraag je, maar vriendschap niet. Je bent gewoon vanzelf goede vrienden als je leuke dingen samen doet en elkaar aardig vindt.

• Galaxy
Ik vind het persoonlijk wel een beetje eng dat hij weet dat je zo jong bent, je in een kwetsbare situatie was, en het meteen toen jullie elkaar leerden kennen uitliep op iets seksueels(pijpen)

Ik zou pas iets met hem beginnen als ik zeker wist dat hij het goede met je voor had, hij zou je zomaar aan het gebruiken kunnen zijn.
Ik bedoel dit niet bot ofzo, jij kan hem het beste inschatten, maar ik wil je er wel even voor waarschuwen.

En verder.... op zich kan dit leeftijdsverschil wel volgens mij, ik ben 17 en mijn vriend is 27. Maar als hij nou 30 was zou ik wel uitkijken, dat word wel echt andere koek
Je mag zelf weten met wie je uit gaat. Het leeftijds verschil is wel groot maar als het ware liefde is kan het wel.

Reageer