Vraag

Ik weet het niet zeker of ik nog met mijn vriendin moet zijn

  • 10 April 2018
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo alemaal

Ik heb een vraag voor iedereen willen jullie aub zeggen wat jullie ervan vinden

Het begon in 19 ocktober 2017 toen kreeg ik een relatie omdat ik verliefd was op een meisje en ik hield van haar maar 1-2 maanden later had ze tegen mij gezegd ik voel niks meer voor jou en begon ze met een andere jongen te appen met hartjes en x jes en daar ben ik een maand geleden achter gekomen we hebben al 6 maanden en ze is teveel met jongens bezig verdien ik haar wel ?
Ik praat voor haar niet eens met meisjes
Ik weet niet wat ik moet
Sinds die dag dat ze dat deed voel ik me waardeloos

Help alstjeblieft ik weet niet wat ik moet doen

3 reacties

En toen ze had gezegd ik voel niks voor je begon ze het uit te maken soort van dus toen huilde en huilde ik maar door ik kon niet slapen en ik voelde me als 5cent naast alle briefjes van 500 ik ben waardeloos ik heb niks verkeerd gedaan haar veel liefde gegeven en haar veel cadeutjea gegeven van alles swarovski ringen armbanden kettingen en wat zij doet is mijn hart breken en met een ander praten
Hoi!

Je hebt een relatie met een meisje, die met andere jongens omgaat. Dat ze met andere jongens omgaat, kan vriendschappelijk zijn, en hoeft niet te betekenen dat ze jou niet meer leuk vindt. Het is echter een beetje verdacht dat ze hartjes en x-jes naar die andere jongens stuurt.

Ik begrijp dat het heel oneerlijk moet aanvoelen, aangezien jij veel liefde in jullie relatie hebt gestoken. Je praat voor haar niet met meisjes. Dat begrijp ik niet helemaal. Jij mag als je in een relatie zit op vriendschappelijke wijze met andere meisjes omgaan. Voel je vrij om vriendschappen met meisjes te onderhouden.

Volgens mij verdien jij een vriendin, maar ik weet niet of jouw vriendin jou wel verdient. Jij doet duidelijk meer moeite voor jullie relatie dan zij. Ik denk dat jullie eens goed moeten praten, om te bekijken of jullie relatie nog wel gezond is. Jij lijkt eronder te lijden, en je vriendin lijkt er niet veel aandacht aan te geven.

Ik vind het jammer dat je je hierdoor waardeloos voelt. Jij lijkt mij heel waardevol. Je doet moeite voor je vriendin, voor je relatie, terwijl zij jou niets teruggeeft. Naar mijn mening verdien jij iemand die jouw moeite apprecieert. Misschien is dat niet dit meisje, maar moet je dat meisje nog tegenkomen.

Groetjes
x
Oke dankjewel voor je reactie

Reageer