Vraag

Ik weet het niet meer

  • 2 March 2020
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge

Heyy, hier ben ik weer…

Dit is pas mijn 3de topic maar ik heb wel weer het gevoel dat ik mensen lastig val.. zo gaat dat eigenlijk wel elke keer. Ik stuur mensen, ze doen kortaf en ik denk dat ik ze alleen maar stoor.. maar goed dat is niet mijn grootste probleem. Het zijn vooral jongens, altijd die jongens.

Deze oxhtend kreeg ik nog eens een berichtje van mijn ex en beste vriend. Ik was enorm hard verliefd op hem (en nog steeds) maar hij heeft sinds kort een nieuwe vriendin. Ik hoop vooral dat we normaal kunnen blijven doen want hij is mn grootste steun. Deze middag hoorde ik hoe hij de relatie tussen hem en zn lief had gestart en dat was zo een schattige manier.. ik ben best wel jaloers op haar want hij is voor mij alles. Toen ik deze middag hoorde hoe schattig hij het haar gevraagd had bennik meteen naar de wc gelopen, ik moest huilen en ik wilde niet dat andere me zagen. Sinds dat hij iemand anders heeft verstop ik me volledig. Eerst deed ik me enkel thuis anders voor, maar nu dus ook op school.. voor de vakantie deed ik dat enkel op de speelplaats, daar kan me meest recente ex me zien en ik wil niet dat hij weet dat ik me zo slecht voel. Maar nu wil ik zelfs niet dat mn vriznden het opmerken... en voor zover ik weet merkt enkel mijn beste vriendin het op, al de rest zeg ik dat ik oke ben. 

Tijdens de les wilde ik ook bijna de klas uitrennen omdat ik de tranen moest inhouden. Ik ging niet omdat ik bang was dat de leerling begeleider me zou zien huilen. Ik mag haar niet, ze deed alsof ze om me gaf en ongerust was maar uiteindelijk deed ze geen moeite meer voor me. De andere leerlingbegleider durf ik gewoon niet aan te spreken. Ze kunnen me toch niet helpen, volgens hun ben ik maar gewoon een verliefde puber en daarbij, ze kunnen me toch niet helpen. Niet dat iemand anders dat wel kan, maar goed.

Ik snap niet echt waarom ik dit schrijf.. waarcshijnlijk gewoon om een beetje hulp, maar het is zo moeilijk om de hele situatie uit te leggen aan vreemden. Jullie weten niks en dit deel uit ln leven gaan tot 2 jaar terug, het is te veel om zo uit te leggen.. zolang jullie niet alles weten kunnen jullie me niet helpen. Maar goed misschien krijg ik toh wel reacties en voel ik me een beetje meer geholpen…

 

Groetjes Zita x


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Zita Vkv,

Gevoelens zijn heel lastig, daar weet ik alles van. Maar juist omdat gevoelens zo vervelend en lastig zijn, is het vaak fijn om erover te praten. Kies iemand die je vertrouwt en praat met diegene over wat je dwarszit. Je zou het eventueel zelfs aan die vriend zelf kunnen vertellen. Misschien weet hij dan hoe hij je weer een beetje op kan vrolijken. Of hoe hij je in ieder geval iets beter kan laten voelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes,

Nanoka

Reageer