Skip to main content

Ik weet het gwn niet meer

  • 22 July 2024
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

Hoi iedereen, ik wil graag ff venten omdat ik dit niemand kan vertellen. Ik ben dus al 3 jaar smoor verliefd op een meisje. Daar ben ik heel goed mee bevriend, maar ik wil meer dan dat. Ik zit dus in de “friendzone”. Ik heb al in de laatste 3 jaar bijna met 2 anderen gehad maar op het laatste moment zei ik altijd nee, omdat ik de gevoelens voor haar gwn niet kon weg stoppen. Ik wil ook niet dat onze vriendschap eindigt of uberhaupt minder word. Ik hou zoveel van haar en als ik denk dat het gevoel wederzijds is heeft ze weer in nieuw vriendje en dan krijgen we weer ruzie omdat ik zo jaloers ben en dan na een paar weken bied ik weer mijn excuses aan omdat ik toch weer het gevoel niet kan wegstoppen. Iemand zei laatst ook dat we goed bij elkaar passen voor de grap maar mn crush zei daarop: nee want hebben al zo vaak ruzie gehad. Maar dat komt gwn doordat ze de verkeerde jongens kiest, en dat is echt zo, want een van die jongens heeft haar aangerand, de andere sloeg haar en de anderen waren gwn players. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Heeft iemand tips? Of moet ik het gewoon los laten?

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hee,

Ik zou het eerlijk vertellen wat je voor haar voelt. Ik zou duidelijk zeggen dat je dit heel lastig vind om te vertellen en wat je van de relatie verwacht. Als ze geen verkering wil, zal je de gevoelens moeten loslaten en hopen dat jullie beste vrienden blijven. Ik ken je vriendin natuurlijk niet, maar weet wel dat er veel op het spel staat. Eerlijkheid duurt het langst!

Succes!!

Badge

@X_Anoniem_meisje_X  Hey.

Zij is een van mijn enige vrienden en mijn andere vrienden zijn haar vrienden en dat word dan lastig. En ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen tegen haar :(

Reputatie 6
Badge +4

@Caspixx  Ik denk dat je het andwoord zelf wel weet. Een liefdes relatie met haar zal er nooit komen. Vriendschap wel. en dan bedoel ik nietvriendschap met een kans op liefde. Nee vriendschap. Vind jij dat genoeg. Wil jij dat? Zo nee, de aarde zit vol met mensen en vast wel mensen die bij jou horen.

Badge

@Caspixx  Ik denk dat je het andwoord zelf wel weet. Een liefdes relatie met haar zal er nooit komen. Vriendschap wel. en dan bedoel ik nietvriendschap met een kans op liefde. Nee vriendschap. Vind jij dat genoeg. Wil jij dat? Zo nee, de aarde zit vol met mensen en vast wel mensen die bij jou horen.


ik vind dit niet het antwoord dat hij zocht, het mag op een andere manier, je komt best hard over terwijl deze jongen al verteld heeft dat hij “in de knoop zit”. Vind dit een beetje te hard uit de bocht, mag op een andere manier..

 

wat betreft mijn mening: ik zou het met haar erover hebben, vertel haar hoe je voor haar voelt, en zeg dan ook meteen dat je niet wilt dat dit jullie vriendschap zal schaden, vertel dr dat als t niet wederzijds is dat je gwn je best gaat doen om er overheen te komen, en dat je haar niet kwijt wil als beste vriendin. Dit is hoe ik t zou doen, mr natuurlijk heb jij aan t eind je eigen beslissing in handen. Doe niks voor dat je erover nadenkt, en het komt goed jongen! 
 

ik zelf vind al 5 jaar een jongen leuk, ben echt smoor verliefd op m en denk dat k zelfs van m ben gaan houden, maar hij is de broer van m’n beste vriendin en k durf het ook niet echt, aangezien ik bang ben om mijn bff te verliezen. Dus ik begrijp jou situatie, ik wens je veel succes, en laat ons weten als je een stap hebt genomen! 
 

Liefs ❤️❤️

Badge

@JustMe.R  Ik heb het aan een van haar vriendinnen verteld en ze gaat mij helpen. Het gaat steeds beter met mij en haar we hielden op een eng moment elkaars hand vast, op een triest moment knuffelde ik haar, we sturen elkaar leuke berichtjes en tijdens een feestje sloeg ik mn arm om haar heen. Misschien komt het allemaal wel goed. En dankje voor je advies! Het komt sowieso goed met jou en je crush, blijf er gwn in vertrouwen en vertel het aan iemand die je misschien kan helpen 💯 Love van Caspi :) 

Reputatie 6
Badge +3

@X_Anoniem_meisje_X  Hey.

Zij is een van mijn enige vrienden en mijn andere vrienden zijn haar vrienden en dat word dan lastig. En ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen tegen haar :(

Hey, het komt echt wel goed. Zeh gewoon dat je om haar geeft en dat je wilt dat ze het beste behandelt word, helpt vast ook wel. Vertel haar gewoon exact hoe je voelt, wat je van haar vind etc. Dan begrijpt ze het vast beter. Succes!! 

Reputatie 6
Badge +3

@Caspixx  Ik denk dat je het andwoord zelf wel weet. Een liefdes relatie met haar zal er nooit komen. Vriendschap wel. en dan bedoel ik nietvriendschap met een kans op liefde. Nee vriendschap. Vind jij dat genoeg. Wil jij dat? Zo nee, de aarde zit vol met mensen en vast wel mensen die bij jou horen.

 

Als het een echte beste vriendin is zal ze het wel begrijpen hoor =) dat weet ik zeker! Jij ook veel succes!

Badge

Het aller beste is er om er gewoon over te praten. En duidelijk te zeggen dat je absoluut vrienden wilt blijven mocht ze geen interesse hebben (ookal is dit niet zo want als ik berichten zo lees is ze stapelgek op jouw). Mocht je inderdaad het idee hebben het wordt niks (niet waar) dan komt het allerlastigste namelijk dat je moet accepteren dat het niet iets gaa worden (zal niet nodig zijn). Ga dan niet bij de pakken neer zitten er zijn maar 9 miljoen vrouwen in Nederland voor je over.

Reageer