Beantwoord

Ik weet echt niet wat ik moet doen!

  • 6 October 2018
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Uit mijn vorige topic had ik al duidelijk gemaakt dat ik iemand verschrikkelijk leuk vindt
Alleen het is een beetje apart maar ik ken hem niet heel goed ik weet wel wat zijn naam is en achternaam
en welke sport hij doet maar dat was gewoon wat ik een keer gehoord had dus het is niet zo dat ik ooit met hem echt een gesprek hebt gevoerd, Hij zit dus in de tweede ik in de eerste alleen ik weet niet eens of hij weet dat ik besta ik heb wel eens een keer een gesprek gevoerd met een goeie vriend van hem waar hij bij stond maar zijn vriend ken ik wel, Ik vindt het zo lastig om een gesprek met hem te gaan voeren ik heb wel bijna op de zelfde tijd pauzes als hem maar dan nog weet ik niet waar ik het over kan hebben een vraag lukt niet want ik zit al 8 weken op de middelbare dus hij weet dat ik alles wel inmiddels zou moeten weten en straks kom ik over als een domme brugpieper, Wat ik wel weet is dat er een halloween feest op school is maar dat duurt nog wel even, Ik weet dat hij voetbal speelt en welk team hij zit maar ik ben dus echt totaal niet goed in voetbal dus ook op voetbal gaan zou het niet worden,
Dus hebben jullie tips hoe ik in contact kom met hem? Of hoe ik hem laat weten dat ik hem leuk vindt? Voor de jongens kunnen jullie achterlaten wat jullie het leukst vinden aan een meisje Thanks alvast 😃
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 October 2018, 14:46

Bekijk origineel

3 reacties

Ik zou gewoon afwachten. En als je in de 2e zit is het niet heel stoer om met een brugger om te gaan.
maar misschien kan je met dat feest een beetje versieren?
Dat verschilt als een jongen met een meisje omgaat en het meisje in de eerste zit maakt dat niet uit als een meisje in de tweede zit en de jongen in de eerste maakt dat wel uit, Bovendien zijn we even oud maar ben ik een keer blijven zitten ik wil eigenlijk een reactie hoe ik makkelijk met hem in contact kom
Eigenlijk hoeft het niet moeilijk te zijn. Loop naar hem toe en ga er gewoon naast zitten. Kijk hoe hij er op reageert en vraag bijvoorbeeld of je naast hem mag zitten. Waarschijnlijk vindt hij dit gewoon prima. Vervolgens begin je gewoon over een onderwerp.

Dit zou je dan een aantal keer kunnen doen totdat je elkaar een beetje leert kennen...

Het gaat uiteindelijk helemaal vanzelf alleen er moet iemand beginnen, en in dit geval, omdat hij jou waarschijnlijk niet kent, zal jij dat zijn. :)

Succes iig!

Reageer