Hiii! ik ben sinds begin 2024 13 en ik ben een meisje.
Er is dus een superleuke jongen die ik ken van sport en ik weet dat we elkaar nu momenteel leuk vinden terwijl het meestal zo bij ons is; de ‘een’ vind de ‘ander’ leuk maar de ‘ander’ vind de ‘een’ niet leuk, en een andere keer vind de ‘ander’ de ‘een’ leuk maar de ‘een’ niet de ‘ander’. Dus nu zijn wel best wel lucky i guess?
Maar ja het probleem is dus zo, we weten niet hoe we nu verder moeten. We hebben best wel veel zelfde interesses zoals muzieksmaak en kledingstijl. En ik heb ook al wel eens voorgesteld om iets leuk samen te doen maar hij blijft zeggen dat hij alles prima vindt. Maar hij helpt dus ook niet echt met dingen bedenken.
Soms denk ik aan de fysieke dingen die we kunnen doen zoals knuffelen of eerste kus krijgen of doen, idk hoe je het goed zegt. Maar ik heb het idee dat het daar veeeeeel te vroeg voor is voor hem. Hij is 12 maar ik weet dus ook gewoon niet wat hij wilt omdat hij blijft zeggen dat hij alles prima vindt.
help ik heb hulp nodig wat moet ik nu doen en hoe moet ik verder ik zit echt helemaal vast tussen mijn gedachtes en dit probleem.
iemand help me zo snel mogelijk aub
:D