Vraag

Ik weet dat we elkaar leuk vinden maar wat moet ik doen?

  • 4 May 2024
  • 7 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hiii! ik ben sinds begin 2024 13 en ik ben een meisje.

Er is dus een superleuke jongen die ik ken van sport en ik weet dat we elkaar nu momenteel leuk vinden terwijl het meestal zo bij ons is; de ‘een’ vind de ‘ander’ leuk maar de ‘ander’ vind de ‘een’ niet leuk, en een andere keer vind de ‘ander’ de ‘een’ leuk maar de ‘een’ niet de ‘ander’. Dus nu zijn wel best wel lucky i guess?

Maar ja het probleem is dus zo, we weten niet hoe we nu verder moeten. We hebben best wel veel zelfde interesses zoals muzieksmaak en kledingstijl. En ik heb ook al wel eens voorgesteld om iets leuk samen te doen maar hij blijft zeggen dat hij alles prima vindt. Maar hij helpt dus ook niet echt met dingen bedenken.

Soms denk ik aan de fysieke dingen die we kunnen doen zoals knuffelen of eerste kus krijgen of doen, idk hoe je het goed zegt. Maar ik heb het idee dat het daar veeeeeel te vroeg voor is voor hem. Hij is 12 maar ik weet dus ook gewoon niet wat hij wilt omdat hij blijft zeggen dat hij alles prima vindt. 

help ik heb hulp nodig wat moet ik nu doen en hoe moet ik verder ik zit echt helemaal vast tussen mijn gedachtes en dit probleem.

iemand help me zo snel mogelijk  aub

 

:D


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Mischien kan je met hem praten? Kijken of hij verder wilt.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge

Ik heb al heel vaak met hem gepraat en hij blijft dus zeggen dat hij het wel wil maar het ook niet zo goed weet omdat hij dus niet weet wat we moeten doen als we verkering hebben ofzo

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, allereerst ik vind dit super lief! Gezien wat jij vertelt, zou ik zeggen pak jij maar de regie. Ik denk dat jij nu best mag 'beslissen' wat je samen gaat doen. Als je iets leuks weet wat jullie allebei wel willen dan zeg je gewoon " kom, we gaan dit en dat doen, zullen we zaterdag gaan?" Of zoiets 😉 en dan ga je dat gewoon met hem doen. Bijvoorbeeld een stuk fietsen samen en dan ergens naartoe waar je allebei interesse in hebt. Juist omdat hij zegt dat hij alles prima vind is dat dus mooi makkelijk.  Het kan zijn dat hij nog een beetje onzeker is over hoe hij overkomt en geen dingen wil voorstellen die jij misschien niet leuk vind, want dan komt ie misschien minder leuk over (denkt ie), of hij vind ook echt gewoon alles prima en laat het aan jou over. In beide gevallen zou ik als ik jou was lekker doorpakken en dus gewoon zeggen wat je samen gaat doen. En wat betreft het fysieke, als hij daar nog heel voorzichtig en terughoudend in is is dat wel lief denk ik, hij heeft natuurlijk ook veel respect voor jou en ik heb zelf op dat gebied ook altijd mijn vriendin laten beslissen wat kan en hoe ver, uiteraard ook binnen mijn grenzen zeg maar op dat moment. Dus dat hij dat doet lijkt me uitstekend. En weet je, dat komt vanzelf wel 😉 stel je bent een gezellig stukje fietsen en je pakt elkaar eens bij de hand of je zit ergens met een pakje drinken of zoiets, en je zit bv met je benen tegen elkaar aan of je raakt elkaar 'per ongeluk ' met de handen dan kan dat al heel leuk zijn en een arm om elkaar heen, noem maar op. Dat is, zeker een eerste afspraakje, al heel wat 🥰 en zoals je het beschrijft zijn jullie allebei lieve mensen en komt dat helemaal goed. Onzekerheid is helemaal niet raar, goed juist. En een leuke activiteit bedenken lukt je vast als je zoveel interesses al deelt! Neem dus gerust het initiatief, de leiding. Veel plezier, en succes met het afspreken!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 1
Badge

OO wat ben ik blij met deze snelle reacties, ik ben super veel tegengekomen op het forum en met deze tips gaat het denk ik wel goed komen ;) maar blijf aub doorstromen met die tips want te veel bestaat niet. :))

Reputatie 7
Badge +14

Goeie tips @Tartan14 ! Ik heb voorlopig nog even geen tips, maar als ik iets weet zal ik het zeggen 

Groetjes mij @Anita 

Reputatie 1
Badge

aww thanks anita

Reputatie 7
Badge +14

 

Goeie tips @Tartan14 ! Ik heb voorlopig nog even geen tips, maar als ik iets weet zal ik het zeggen 

Groetjes mij @Anita 

Ik bedoelde @Anoniemxv oeps

Reageer