hallo allemaal, ik heb een probleem. Ik voel me de laatste tijd heel erg eenzaam terwijl ik een superlieve familie heb, en heb supergoede vrienden, maar toch voel ik me eenzaam. Er was bijv een meisje en die zei de hele tijd dat ze een crush op iemand had in de vriendengroep. 2 personen wisten het al dus hun waren het sowieso niet, 2 mensen vond ze niet eens aardig en toen bleven ik en een ander meisje over. Ik wist dat ze waarschijnlijk op die ander was maar hoopte toch stiekem dat ze mij leuk vond. Die tijd dat ik dat dacht was ik ineens heel gelukkig. Op een dag kwam ze bij mij spelen en ze beloofde dat ze dan zou vertellen op wie ze was. Toen zei ze dus dat ze op dat andere meisje was, al heel lang. Ik wist het eigenlijk al maar toch deed het een soort van pijn. Sindsdien voel ik me heel unloved ofzo. Ik hoop daardoor soms dat er zelfs iemand op mij is, zodat ik me weer fijn voel. (Geen jongen ofc want die uit mijn klas zijn allemaal stom en irri). Dus t is een best wel strange verhaal eig, maar ja. Ik wil gewoon iemand die er echt altijd voor mij is, een echt hele goede vriendin (want met mijn beste vriendin van nu heb ik niet zoveel contact en heeft me half gedumpt voor haar nieuwe bestie(?)
dus ja ik zoek naar advies waardoor ik me niet zo unloved voel,
НЕLР