Vraag

ik voel me gedumpt door mijn crush

  • 3 April 2023
  • 8 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb in een ander topic vertelt dat ik op snap een jongen heb ontmoet en dat ik heb al 1,5 maand met hem snap. Hij had laatst dus send it dingen waarbij er allemaal vragen waren. Ook wie hij het mooiste meisje op snap vond, en dat was iemand anders… ik voel me best gedumpt nu. Heeft iemand tips? We snappen elke dag trws super veel dus we hebben een best goede band


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik weet echt niet zo goed wat ik nu moet doen of denken, want hij vind vlgm haar leuk en niet mij… zal ik heb verwijderen of iets anders? Mn hart voelt echt gebroken

Hey,

Als hij een ander meisje leuker vindt, zal er nu i.i.g geen relatie komen. Maar dan kan je toch wel vrienden blijven? Doe wat je denkt dat je moet doen. Of dat nu vrienden blijven of hem verwijderen is.

Sterkte!

Reputatie 3
Badge +3

ik zou vrienden blijven, hij heeft toch niks fout gedaan?

Reputatie 7
Badge +17

Als hij niet wist dat jij een crush op hem hebt ben je natuurlijk niet echt gedumpt, maar ja, zo voelt het natuurlijk wel. Dat snap ik.  Nu is het voor jou misschien awkward maar geloof me, die crush gaat wel weer over.

Doe waar jij je goed bij voelt.

 

Reputatie 3
Badge +1

Als je hem echt leuk vind moet gewoon vol blijven houden. Je komt vanzelf iemand tegen die jou ook leuk vind (ik spreek uit ervaring :))

Het is inderdaad wel een k*t gevoel als dit soort dingen gebeuren. Zorg er voor dat je altijd controle over jezelf blijft houden en geen rare dingen gaat doen. 

Succes 🍀

Groetjes van x_anoniem

Hij vindt haar misschien knapper maar jou misschien leuker?

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben er al overheen denk ik, een nachtje gehuild maar is wel weer oke. We zijn gwn vrienden nu denk ik en ik heb niet meer echt een crush op hem (maar ik vind hem nog steeds wel knap en leuk). Het lijkt me wel leuk om een keer met hem af te spreken of nog een keer te bellen (maar als vrienden gwn). Hebben jullie tips?

xxx

Reputatie 3
Badge +1

Hebben jullie tips?

xxx

Eigenlijk niet heel erg veel, maar de standaard tips zijn er altijd:

Blijf jezelf, dan komt het wel goed

Dring jezelf niet te vaak aan hem op zodat het leuk blijft voor jullie allebij (als vrienden)

Als je een goede vriend of vriendin bent, zorg dan dat je betrouwbaar bent, eerlijk, aardig, gezellig.

Als je een goede vriendschap hebt opgebouwd, dan KAN er wat uit groeien, mijn tip is dan ook begin met een vriendschap.

 

Groetjes!

Reageer