Ik voel heel dom maar ook gelukkig....

  • 21 October 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Badge

Ik ben nu al 2 jaar bevriend met mijn crush maar er is nooit meer geweest dan vriendschap, aangezien hij al 18. Afgelopen weekend kwam onder andere hij en nog wat vrienden wat drinken. De avond was heel gezellig en die ene crush had gezorgd voor de alcohol. Op het einde van het “feestje” waren al redelijk wat mensen naar huis maar hij en nog een bevriend stel die ook al 18 zijn bleven hangen. 

Na nog zeker 1 uur wat gebabbeld te hebben over school, sport, en nog veel meer terwijl we om ste beurd cocktails gingen maken voor elkaar kwam men met het idee truth or dare te spelen aan de hand van een app uit de appstore gemaakt voor koppeltjes waarbij intensiteit steeds hoger kon. Opzicht super leuk op dat moment en ik verbaasde me er ook over hoe dat bevriend koppeltje er zo chill mee was.  Maar ik vraag me nu wel af of we dit beter niet hadden kunnen doen met het oog naar de band met mij en mijn crush. Heb ik nu mijn kansen verspeeld of is het niet erg dat dit spel  best intens is geweest?

Ik vond het een awsome avond maar ja als ik nu mijn kansen hiermee verknald heb ook wel erg dom….


1 reactie

Hey Elzie,

Weetje, het is gebeurd. Je kan niet tijdreizen om het te veranderen. Je kan ook niet kijken hoe de toekomst er uit ziet door jou actie. Je bent in het nu. Voor zo ver ik weet kan je wel je toekomst sturen. Wil jij graag bij je crush zijn, dan moet jij er voor zorgen dat dat gebeurd.

Als jij denkt dat je kansen zijn verspild en er niks meer aan kan doen, dan zijn op een gegeven moment echt je kansen verspild. Dat is nu nog niet zo.

Denk er over na.

Ook al ken ik je niet, ik sta achter de keuze die je maakt.

 

Succes,

1anoniempje1

Reageer