Vraag

ik vind meisje leuk maar er is probleem

  • 24 March 2022
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Badge

Ik vind dus een meisje leuk maar er is een probleem en dat is dat zij moslim is en ik niet, ik ben atheïst en heb dus geen geloof. Ook weet ik niet of ze me leuk vind dus wil ik proberen om oogcontact te maken is de les. Ik zit in de 3e klas trouwens. Ik heb hetzelfde profielkeuze als haar gekozen en over een paar weken ga ik naar een jongerenfeest en wil ik dus daar proberen met wat meiden te zoenen omdat ik nog nooit heb gezoend en dat ik daar kan doen. Dus heeft iemand tips hoe ik haar kan fixen? Want veel meisjes hierop zeggen dat ze oogcontact aantrekkelijk vinden. Dus iemand tips?

Edit: het was toevallig dat ik hetzelfde profielkeuze heb gekozen maar eerst had ik geen natuurkunde erbij maar zij had me overgehaald om wel te doen.

Edit 2: ik denk dat ik verliefd ben ik denk alleen aan haar


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hey ik  ben zelf een jongen en heb wel al een beetje ervaring met meisjes dus ik kan je wel helpen.

 

Eerst en vooral, probeer er voor te zorgen dat je veel oogcontact ja en kijk of zij dit ook terug doet.

Als je ziet dat jullie tegelijk oogcontact maken probeer dan ook is te lachen en kijk of zij dat ook terug doet. 

En voor het kussen kan ik je ook een paar tips geven:   

 

Zorg dat je lippen ontspannen zijn, dit gebeurd heel vaak dat je bij je eerste kus een beetje te hard met je lippen om iemand anders haar lippen gaat dit kan pijn doen, maar niet altijd gelukkig. ☻

 

Probeer ook om te kijken met welk meisje dit gaat, niet forceren!!!!

 

en begin niet direct met de lekkerste meisjes te kussen want die hebben meestal al meer ervaring en dat kan uitlopen tot vernedering.

 

zo bouw je het op kussen bij mij gaat super goed dus als je nog tips nodig hebt voor wat dan ook zeg het maar😉

 

 

Reageer