Vraag

Ik vind me juf leuk maar heb tips nodig om haar te hosselen

  • 5 September 2022
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Badge

Hey!

Ik ben 12 en ik heb een oogje op me juf. In de pauze ga ik sinds een paar weken altijd bij haar zitten en dan praten we en doen we spelletjes. En nu vind ik haar dus leuk. Ze heeft een goed lichaam en ook is ze aardig. Laatst kreeg ze een woedenaanval omdat ik zei dat ze sexy was en toen moest ik huilen, maar eigenlijk vind ik haar sinds dat momemt alleen maar leuker. Tips? 

ps. Ze heeft een vriend en 4 kinderen, wat het was lastiger maakt
 

 


3 reacties

Badge

Hey, ja ik snap dat je dit erg lastig vind. Maar het gebeurt wel vaker, er is niks ergs of raars aan. Maar het kan natuurlijk wel erg naar voor je zijn. Het is goed dat je er over praat dus ook erg goed dat je het deelt. Ik vind het alleen een lastige situatie  om jou tips te geven het gevoel los te laten. Maar ik kan je misschien wel helpen hij jezelf tips te geven. Weet je waarom je haar exact leuk vind? Kinderen en ook volwassenen kunnen namelijk ook gevoelens krijgen voor een vertrouwenspersoon. Iemand daar ze alles tegen kunnen zeggen en weten dat ze geen nare reactie hoeven te verwachten etc. Misschien kan je het proberen te accepteren en er verder niks meer mee doen en kijken of dat helpt. En wat ook kan helpen is in de pauze iets minder met haar om gaan, natuurlijk mag je wel met haar om gaan in de pauzes maar probeer het ook leuk te krijgen wanneer je met andere kinderen bent of alleen bent. Hopelijk heeft het toch iets geholpen 😊❤️

Reputatie 4
Badge +4

Ik zou stoppen want dit is illegaal en als ik eerlijk ben denk ik dat het nooit gaat lukken/werken aangezien ze al een man kinderen heeft en ze wil niet voor de rechter neem ik aan dus mijn tip is stop er mee zoek iemand van je eigen leeftijd is niet flauw bedoeld ik denk ook dat ze het mis tegen je ouders gaat vertellen als je te lang door gaat. 

Reputatie 6
Badge +5

Jo, dit is lastig, maar je moet er niet meer van verwachten dan dat het is. Ik had ook een gigantische crush op een docente (zie mn eerste topic), maar je moet er niks meer van willen maken.

Een relatie met een docent is illegaal om 2 redenen.

  • zij is volwassen en jij niet
  • zij is in een machtspositie (docent)

Je moet er niet meer van verwachten dan dat het is nu. Je hebt al een persoonlijke band met haar, en dat klinkt al heel leuk.

 

Erover fantaseren is niet erg, maar het gaat niks worden. Probeer er overheen te stappen. T komt goed

x

Reageer