ik vind iemand van mijn sportvereniging leuk maar ik durf niks te zeggen🥲

  • 13 March 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Hoii, ik vind iemand al een paar maanden leuk maar ik durf niks tegen hem te zeggen.

Ik ben een 13 jaar oud meisje en hij is 14…. Ik wil binnenkort al zeggen hoe ik me voel.

Maar ik moet het HEEL SNEL tegen hem zeggen want hij gaat naar een ander team….

HELP


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, heb je hem op je socials? Of je gaat gewoon eens 'toevallig' in zijn buurt staan en dan laat je bv per ongeluk iets vallen en maak je een grappige opmerking of misschien raapt hij het op en dan heb je al een manier om een gesprekje te beginnen 😉 ik noem maar een ideetje. Of je gaat gewoon even gezellig bij hem staan en ontspannen praten (als dat lukt). En toon interesse in wat hij vertelt, en als dat wederzijds is kun je misschien een keer iets zeggen van ' jij bent grappig ' ofzo, of dat je vind dat hij leuk vertelt, zoiets...en dan hopelijk kun je en durf je wat meer van jezelf te vertellen.  Je merkt dan zeker weten aan hem wel of hij jou ook leuk vind, kan niet missen.  En hopelijk hebben meer mensen tips voor je! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

Heyyy,  Misschien moet je zijn nummer vragen en dan zeggen wat je voor hem voelt.

Misschien vind hij jou ook leuk!!

Of je kan een brief schrijven en dan anoniem blijven en dan pas zeggen dat jij het was

Reageer