ik vind iemand leuk uit de kerk maar weet niet wat hij van mij vind

  • 17 April 2022
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar oud

ik zit in een kerk en heb een jongeren groep, ik vind iemand van 15 leuk maar weet niet wat hij van mij vind, en ik ben te verlegen het te vragen. Hij vertelde ik ga nooit met meisjes om maar met jou wel Hzo geen idee. We zijn wel beetje close maar niet heel erg. We spreken wel is af en krijgen de vraag zijn jullie een stelletje, ik word dan rood en hij ook maar kan het wat betekenen of niet.

iemand met tips alles helpt❤️


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi zo te lezen moet  je vooral jezelf zijn want dan wordt het vast closer :) als ik het zo begrijp  zegt hij al dat hij jou wel aardig vind ( leuk dus waarschijnlijk ) en het kan best eens zijn dat hij ook een beetje verlegen is om je te benaderen.  Ik denk dat je steeds een klein stukje  verder komt en je merkt het vast aan hem ( en hij aan jou ) Succes !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 Heeft gelijk kan niet beter zeggen! Echt jij kan dit! Vertel je het hoe het gegaan is?

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

Bedankt voor deze reacties ik ga hem vanmiddag zien en laat meer weten!

Reputatie 7
Badge +19

Top dus je verteld hoe het afloopt?

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge

Het is goed afgelopen. Hij bleek mij ook leuk te vinden, dus toen heeft hij me verkering gevraagd dus bedankt voor de tip! Nu hopen dat we samen verder gaan in ons leven🥰

 

 

nogmaals bedankt voor de hulp en moed

 

Reageer