Skip to main content

hoi ik ben tim ben net 15 jaar en ik vind dus iemand leuk en ik snap al een beetje met dr maar ze is een jaar ouder 16 dus maar ik weet niet hoe ik moet vragen aan haar om wat te gaan doen en als ze ja zegt wat ik dan moet gaan doen met haar want ik kan dr niet zomaar naar mijn huis laten komen dus wat is advies 

Hoi @Timpieparty 

Weet je of zij jouw ook leuk vind?
Ik zou daar eerst proberen achter te komen en niet perse meteen dingen samen te doen.

Laat echt eerst goed zien dat je haar leuk vind, hoeft niet per se letterlijk, maar laat gewoon interesse zien.
Dan kan je erachter te komen of ze je leuk vind, en dan kun je evt wat samen doen.

Liefs, ItzJustin
Hou me op de hoogte xD


hoi ik ben tim ben net 15 jaar en ik vind dus iemand leuk en ik snap al een beetje met dr maar ze is een jaar ouder 16 dus maar ik weet niet hoe ik moet vragen aan haar om wat te gaan doen en als ze ja zegt wat ik dan moet gaan doen met haar want ik kan dr niet zomaar naar mijn huis laten komen dus wat is advies 

Hallo het gene waar ik nu mee bezig ben is een beetje versieren dat ik weet dat hij op mij is maar eigelijk hoefd dat nie het is altijd beter om eerst goeie vrienden te zijn en dan pas een koppel dus bouw een band met haar op zegt ze nee en ze wil je niet meer zien dan is ze het niet waard om jou te krojgen wil ze je wel nog zien na een nee dan kan je een beetje later nog een keer proberen

 

Als ze ja zegt heb je als het een goede vriendin is al een reden en bv als je alleen thuis bent of je moet zogezegd groepswerk doen(als ze in je klas zou zitte)

 

Hopelijk help ik je hiermee eeen beetje

 


vgm vind ze mij ook wel leuk want ze heeft weleens een x gestuurd en ook stuurde ze filmpjes met dr vriendin maar alleen reageert ze redelijk traag maar ja dat kan ook een soort speletje zijn hoor ik om me heen dus ja 

veder lukt versieren een beetje dus doe dr mee wat je wilt

 

 


@ItzJustin 

dus kan ik hier wat mee of wat denk jij 

 


Hoi @Timpieparty 

Ik denk dat je tegen haar kunt zeggen dat je leuk vind, zo te lezen zijn jullie al goede vrienden en daar gaat het om. Ik hoop dat het beste eruit komt🍀

Laat me weten hoe het gaat.

Liefs, ItzJustin


@ItzJustin 

 

dag jongens weer ffetjes een update we hebben goed nieuws we gaan wat doen dus thx voor de tips allemaal 😘


Reageer