Skip to main content

Hoi babessss, ik  zit dus in 3 gymnasium en er zit een jongen in mn klas die k leuk vind, ik snap wel met m en we chatten ook enz maar als we op school zijn lijkt t alsof ik niet voor hem besta. mn vriendinnen vinden t allemaal raar dat ik hem leuk vind, maar dat is nou eenmaal gewoon zo. Maarja dat dus

Heyy @F_Lwdddd

Wat leuk en spannend dat je een crush hebt. Het is idd wel gek dat hij wel met je chat en snapt maar niet op school met je praat. Misschien is hij te verlegen om op een meisje af te stappen. Hoe is zijn vriendengroep? Als je hem echt leuk leuk vindt, ga dan, hoe moeilijk het ook is, een keer een praatje met m aan, beginnend met hem gewoon een keer gedag te zeggen op de gang. Je zou hem bijvoorbeeld ook kunnen vragen of je een potlood of pen kunt lenen of erg dapper zijn en naast hem gaan zitten als hij alleen zit. 

Succes! :)

xx Eenmeisje004

@Eenmeisje004 

zn vriendengroep zijn allemaal van die jongens die veel te stoer doen voor wat ze zijn, en die truc van een pen of potlood lenen werkt niet want dan denkt mn hele klas dat er iets niet goed met me mis ofz want ik heb altijd van alles te veel mee en mensen komen altijd naar mij toe om te vragen of ze iets mogen lenen. Dat naast hem zitten kan alleen als een van zn vrienden een x ziek is want ze zijn met 6 en zitten lett altijd bij elkaar. maar we zulllen zien!

xxx mij

Reageer