Skip to main content

Dit gaat nog om het zelfde meisje als in andere topics maar mijn vriend heeft me wat dingen verteld enz en ik weet gewoon niet wat ik moet doen,

Dit is het verhaal: 

ik vind haar nu echt al een jaar leuk, vorig school jaar een paar weken na de mei vakantie hadden we dus Beeldende vorming (waar we tegen over elkaar zitten) en dat was de eerste keer dat we echt praatte en de week daarna gingen we ook beetje kloten(potloden naar elkaar gooien enz.).

maar ik had dus een vriend(ik vraaag me af of het eigenlijk nog wel een vriend is) en hij dacht dus grappig te zijn door een briefje in haar tas te doen met: mag ik je snap XXX*Mijn naam* (ja ik had haar snap nog niet eens)en toen was ze de volgende week bij bv ziek, en de week daarna had dus die "vriend” het tegen allemaal mensen gezegd en toen kwam ze het de dag voor dus bv te weten door kinderen dat ik haar leuk vind: zij werd rood en haar vriendin begon te lachen(zij zelf niet). en ik weet nog steeds niet of dat een goed teken was of niet, maar toen werd het dus heel ongemakkelijk tussen ons en zij ging bij Bv ook niet meer tegen over mij zitten.

daarna hebben we eigenlijk niet veel meer gepraat en toen werd het zomer vakantie, en daarna een paar weken later, had dus een andere vriend van mij me gepushed om haar snap te vragen en hij zij zo: "hij vind je leuk mag hij je nummer" waardoor ik niet echt meer wist wat ik moest zeggen en toen vroeg ik nog heel ongemakkelijk of ik haar snap mocht en toen zei ze nee.

nu is het 4 weken later (ik vind haar nog steeds leuk). en ik heb het gevoel dat ze de hele tijd naar me kijkt. en nu zegt dus die '’vriend'’ die dus origineel dat briefje in haar tas had gedaan dat ze toen ik mijn hand open gesneden had aan een rolmaat(ja ik weet het), dat ze de hele tijd aan hem vroeg toen ik er niet was hoe het met me ging enz( dus ze was een beetje geintereseerd in mij), terwijl mijn "vriend” dus altijd tegen mij zij dat ik geen kans bij haar had en dat ze me aankijkt als strond (letterlijk zijn woorden).

maar nu vind ik haar dus nog steeds echt super leuk maar ik weet niet wat ik nu verder moet doen?

en betende dit dat ze me ooit leuk gevonden?

en is er nog een manier dat ik haar kan fixen?

Ik zou gwn met haar praten, ik weet dat het spannend kan zijn. Maar dan weet je het zeker!

@happypumpkin  maar hoe stel je voor dat ik dat doe want ze is altijd bij vriendinnen en wat moet ik dan zeggen?

Reageer