Ik vind dus zegmaar een meisje leuk ze zit bij mij in de klas in m'n vriendengroep maar ik wil wel dat ze het weet en dat we iets krijgen maar ik ben bang dat onze vriendschap verpest word als ik het verkeerd breng.
Ik hoop eigenlijk wel dat ze mij ook leuk vind maar ja ik vind het raar om uit het niets te zeggen vind je me leuk ofzo
Heb je soms tekens gezien waardoor ze je miss leuk zou vinden?
Nou eigenlijk niet heel erg
Je kan vragen als beste vriend of ze op iemand verliefd is en misschien zegt ze dan wel op jou
Je kan vragen als beste vriend of ze op iemand verliefd is en misschien zegt ze dan wel op jou
Denk je?
Ja, je kan bijvoorbeeld zeggen
jij: wil je doen durven of waarheid spelen?
zij: isg
jij (na een paar rondes): ben je verliefd
zij: haar antwoord
jij: op wie?
vanaf hier weet je het wel maar je moet het wel vragen als een beste vriend en zorgen dat ze niet doorheeft dat jij verliefd bent op haar en als ze zegt dat ze verliefd is op jou kan het ook als grapje zijn dus vraag dan eerst: echt?! Ik denk dat je er wel uit komt en doe het als beste vriend
vanaf hier weet je het wel maar je moet het wel vragen als een beste vriend en zorgen dat ze niet doorheeft dat jij verliefd bent op haar en als ze zegt dat ze verliefd is op jou kan het ook als grapje zijn dus vraag dan eerst: echt?! Ik denk dat je er wel uit komt en doe het als beste vriend
Misschien ga ik het zo proberen
K ben dat nu aan het doen maar ze vroeg heb je n crush ik zeg ja en zij zegt dat ken ik haar... ik ben denk ik de lul
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.