Vraag

Ik vind iemand leuk maar hij mij niet

  • 26 October 2021
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ik vind iemand uit mn klas leuk maar ik heb het idee dat hij mij niet leuk vind. Ik zit direct achter hem want we hebben vaste plekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen. 


8 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi, gebruikersnaampje

weet je zeker dat hij je niet leuk vindt, heeft hij dat gezegd?

Reputatie 1
Badge

(onnodige quote verwijderd, Kindertelefoon)

@Anoniem 90090 

Nou hij skipt me en gaat veel meer om ment andere meiden

Reputatie 1
Badge

Is er een reden waarom hij je skipt want als er geen duidelijke reden is dan kun je Misschien proberen vrienden met hem te worden.

Reputatie 1
Badge

Is er een reden waarom hij je skipt want als er geen duidelijke reden is dan kun je Misschien proberen vrienden met hem te worden.

Ik ben heel verlegen en ik vind mensen eng dus ja.. Kijk met tussen uur zitten we dan met bijna de hele klas maar dan praat hij ook niet tegen mij

Reputatie 1
Badge

Misschien moet je dan eens uit jezelf tegen hem gaan praten. Het is misschien eng maar als je het vaker doet dan wordt het makkelijker. Ik had ongeveer hetzelfde probleem(ik ben trouwens een jongen en ben op een meisje) maar naarmate ik meer gesprekken startte werd het steeds makkelijker. Je kunt bijvoorbeeld vragen hoe een toets bij hem ging of je probeert je te mengen in een gesprek. Het duurt waarschijnlijk wel even voordat je het durft maar dat maakt niet uit.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anoniem 90090 en @Gebruikersnaampie ,

Letten jullie erop dat jullie je houden aan de forumregels?
7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. [...] Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.
Zo blijft het topic toegankelijk voor alle forumleden.

Groetjes, Esther
De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

@Anoniem 90090 
Hey dankje wel voor het antwoord, sorry dat ik zo laat reageer. Er ging ff een project en huiswerk voorbij. Ik ga proberen wat meer te praten met hem en anderen.  Ik hou jullie op de hoogte

Reputatie 1
Badge

Hey, gebruikersnaampje

Lukt het een beetje met hem en anderen te praten? (Het is niet erg als het nog niet zo goed gaat hoor). 

Reageer