Skip to main content

hoihoi, ik ging deze zomervakantie een week op kamp met zo'n 60 mensen verdeeld in kleine groepjes. het kamp duurde 1 week en op de 3e dag zag ik een jongen (laten we hem even mark noemen) en ik vond hem echt heel heel heel leuk. het is nu 5 maanden later en ik vind hem alleen maar leuker. ik zie hem max. 2 uurtjes per week op een zaterdag en hij zit bij een andere groep dan ik. mark heeft een zus (ze heet even sandra) Sandra was 2 jaar lang een soort van leider van het groepje waar ik bij zat, en is nu naar de groep voor de kinderen van 15-18. het voelt heel naaiend dat ik mark nu 5 maanden leuk vind omdat ik best goed met Sandra was, en ik durf niet de eerste stap te zetten naar mark omdat ik heel bang ben dat hij me niet terug leuk vind of dat ie een vriendin heeft of iets. heeft iemand misschien tips hoe ik bijvoorbeeld z'n snap kan vragen of gwn een move maken of iets?

Of je meteen zijn snap wilt vragen is jouw keuze, ik zou het niet fijn vinden maar in dit geval begrijp  ik het omdat je hem alleen op zaterdag ziet.

Ik denk dat je toch beter een eerste stap kunt maken, anders komt hij er nooit achter. Ga gewoon met een praatje met hem maken, het hoeft de eerste keer niet heel lang te zijn ofzo.

Succes en laat mij gerust weten als het is gelukt, dan help ik je verder!


Ik had hier vandaag ook last van durf ook geen move te maken.


Hey! Ik denk dat hij het vast leuk vind als je een keer een praatje maakt of iets vraagt ofzo. Zo te lezen zit je bij scouting dus er komen vast activiteiten of momenten dat dat kan. Misschien kun je bij een groeps activiteit bij hem in het groepje bv of zorgen dat je samen in een organisatie komt te zitten. Ik noem maar wat. In elk geval, gewoon een keer met hem praten en wat vragen kan altijd, dat is echt niet raar! Succes! 

Liefs Tover xxx


Reageer