Vraag

Ik vind iemand leuk, en nu?

  • 14 November 2022
  • 6 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Weet de weg
  • 35 reacties

ik vind iemand leuk uit mijn klas, maar ik weet niet of ik het haar moet vertellen of dat ik moet wachten tot zij mij ook leuk gaat vinden. ik probeer met haar in contact te komen zo vaak als ik kan, hebben jullie daar misschien tips voor. ik heb toevallig een school rijsje waar ik ga snowboarden waar zij ook naar toe gaat. die kans ga ik denk ik wel pakken.


6 reacties

Badge

Maak dan bijvoorbeeld een hartje in de sneeuw met haar naam erin. Vraag haar dan verkering. Maak er iets specials van!

Reputatie 2
Badge +1

Maak dan bijvoorbeeld een hartje in de sneeuw met haar naam erin. Vraag haar dan verkering. Maak er iets specials van!

hoe kan ik een hartje in de sneeuw maken zonder sneeuw

 

Reputatie 2
Badge +1

Maak dan bijvoorbeeld een hartje in de sneeuw met haar naam erin. Vraag haar dan verkering. Maak er iets specials van!

ps: (ik snap wat je bedoelt)

 

 

Reputatie 2
Badge

Ligt eraan hoelang je die gene al leuk vind. Als je die gene niet lang leuk vind, niet direct vertellen. Je moet eerst hinten, bevriend raken, dat soort dingen een beetje close worden. Maak een briefje met haar/zijn naam erin en leg het bij je kluisje of iets in de buurt. Ik ben hier ook geen pro in, ik vind ook iemand leuk en het gaat ook niet goed bij mij, maar word eerst bevriend met die gene ( belangrijkste wat je moet doen) 

Haha ik zit met prc hetzelfde probleem 

ga met haar praten begin met iets normaals en zorg dat ze jou aardig vindt. Dan kun je met iets beginnen dat iets te maken heeft met een relatie

Reageer